Gå til innhold

En som er av og på

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg liker han godt. men det var en periode over flere uker hvor han brukte svært lang tid på å svare og ikke var særlig på. Så var han plutselig så på igjen og vil ha meg på date. Bør jeg droppe han? jeg liker han jo, men man kan jo få følelsen av å være litt "reserve" og at han ser seg om etter noe annet... 

Anonymkode: 2163b...380

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med han.

Anonymkode: 86b9d...888

Skrevet

Du er nok mest sannsynlig blitt satt på vent, som i alle slike tilfeller. Mulig han har forklart hvorfor det tok så lang tid, men det trenger ikke å stemme. Han kan iallefall ikke si at han har datet ei annen dame i mellomtiden. Men hvordan føles det da? Du vil at han skal bli din kjæreste, så lyver han og dater andre mens du må vente?

I ditt tilfelle TS, ville jeg ha ei skikkelig forklaring på den pausen, er den troverdig må du selv avgjøre, men jeg er litt skeptisk når tilliten brytes før dere treffes🤫 Hva mener du om den tanken?

Mange blir jo stupforelsket bare i et bilde og med sjarmerende teksting, ikke sikkert det blir slik i det virkelige liv, men noen sjanser må man jo ta, prøve og feile, prøve og lykkes🤫

Skrevet

Du må spørre han og si i fra at slik det er nå vil du ikke ha det og sett noen krav. Trekk deg så unna tror jeg er tingen ... da vet de hva du krever og de kan velge ...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...