Gå til innhold

Menn som spør om helfigursbilde

Fremhevede innlegg

Skrevet

dette er så typisk  menn. først spør de om selfie, og etter du har gitt dem det spør de om bilde av hele kroppen. hvorfor er dette så viktig.. jeg spør aldri en mann om det.  Og det gjelder alle.

Anonymkode: 60078...b05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Styr unna sånne menn.

Anonymkode: c81dc...faf

• Liker 6
Skrevet

Fordi damer er veldig flinke til å sende bilder som får dem til å se tynne ut. De tar fra vinkler hvor ansiktet er slik at man ser tynn ut. Også er de egentlig ganske feite. De vil vel bare sikre at de får ei tynn dame og ikke ei tjukk ei. 

Hvorfor spør damer om høyden på menn? Samme greia.

Anonymkode: 914ee...93f

• Liker 7
Skrevet

Det er ikke typisk menn. Det er typisk respektløse menn. Rødt flag og styr unna.

Anonymkode: 6f5fa...5d0

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi damer er veldig flinke til å sende bilder som får dem til å se tynne ut. De tar fra vinkler hvor ansiktet er slik at man ser tynn ut. Også er de egentlig ganske feite. De vil vel bare sikre at de får ei tynn dame og ikke ei tjukk ei. 

Har faktisk aldri spurt en mann om dette.. 

Anonymkode: cdd66...14c

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

haha.. menn har alltid spørt meg om høyden min før jeg spør om høyden tilbake. Menn er som regel først med det også. 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har faktisk aldri spurt en mann om dette.. 

Anonymkode: cdd66...14c

Unntaket som bekrefter regelen da.

Akkurat nå, Amalie95 skrev:

haha.. menn har alltid spørt meg om høyden min før jeg spør om høyden tilbake. Menn er som regel først med det også. 

Jeg har tidligere vært på tinder. De menn som spør om høyde først er gjerne de som er usikre på sin egen høyde, om de er høye nok. For meg er ikke høyde viktig for jeg er lav så stort sett alle er høyere enn meg. Landa likevel en hunk på 186.

Dersom kvinner hadde lagt ut helfigurbilder hadde mennene sluppet å spurt om det. Det samme gjelder dersom alle, både menn og kvinner, la ut mer ærlige bilder av seg selv. Enkelte er jo ikke til å kjenne igjen i virkeligheten.

• Liker 2
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

dette er så typisk  menn. først spør de om selfie, og etter du har gitt dem det spør de om bilde av hele kroppen. hvorfor er dette så viktig.. jeg spør aldri en mann om det.  Og det gjelder alle.

Når jeg ser damer på tinder som kun har bilde av ansiktet sitt så brenner det en varselslampe hos meg. Overvektig, lubben eller direkte feit. Jeg vil ikke date noen som er dette da jeg selv tar vare på min Kropp. Er helt innafor å spørre om det så man ikke kaster bort tiden sin. Samtidig vil jeg si at et tips er å bare sveipe til venstre alle damer som kun har ansiktsbilder så slipper man problemet.

Anonymkode: f00f5...3c7

• Liker 3
Skrevet

Takk og lov for at jeg fant mannen min før tinder.

Anonymkode: 96851...3f3

• Liker 2
Skrevet

Vi bryr oss om figuren deres, og dere bryr dere om karrieren vår. 

Sånn er det😂 Så finnes det uendelig mange nyanser under her, og seøvsagt personlige preferanser. Men poenget står. 

Skrevet

Mulig kvinner ikke spør om sånt, men kvinner bryr seg også om kropp og utseende til date/partner. Det gjelder ikke bare menn.

Anonymkode: 132fa...3bf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...