Gå til innhold

Mannen vil se på


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannen har ytret et ønske om å se meg ha sex med en annen mann. Det høres pirrende ut, og jeg har sagt at jeg er interessert i å eventuelt prøve det.

Noen her som har gjennomført noe lignende/hatt trekant?

Hvilke erfaringer gjorde du deg? Noe du ville ha gjort annerledes hvis det hadde vært aktuelt å gjøre det igjen?

Anonymkode: ed56a...c68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja har prøvd det, men mannen min var også deltager. Vi gjør det i storbyer på hotel med avtaler med menn på forhånd. Vi gjør det ikke i vår egen by der vi bor.

Anonymkode: e6c6e...e3e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært den mannen som har vært den paret har hatt trekant med. Det har alle som en vært spennende opplevelser, men vellykketheten har faktisk vært avhengig av kommunikasjonen mellom paret. Både på forhånd og under opplevelsen, og sikkert i etterkant (men den har ikke jeg vært en del av). Jeg har vært krydderet i sexlivet deres, og skal oppfylle en fantasi for dem. Selv om jeg har sex med damen i forholdet er det likevel kjemien mellom paret som er viktigst. Øyekontakt, hva de sier til hverandre, fraværet av sjalusi osv. Mitt råd er snakk nøye gjennom det på forhånd, hvilke grenser man har, alle scenarioer, hvordan dere vil forholde dere til den andre mannen. Da har man et best mulig grunnlag for at det skal bli vellykket for alle parter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Jeg har også vært den ekstra mannen, og har bare hatt erfaringer. Jeg har vært med på å skape vakre opplevelser mellom par som virkelig elsker hverandre. 
 

Med det ene paret får både henne levd ut promiskuiteten og han får levd ut bi-tilbøyeligheter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en veldig spennende fantasi, som jeg selv har som mann, men tror kanskje det blir med det - en fantasi.  Vet ikke men er jo litt sjalu også, og kanskje dette er med på  å pirre fantasien - ikke godt å si. Men det å se at en annens kuk glir inn i henne, at man ser at hun har det godt mens han kjører på ...som jeg sier noe veldig spennende med den tanken - uten at jeg helt kan si om den er god eller dårlig fantasi :)

Lykke til og kos dere alle som får til og nyter dette

Anonymkode: 3146f...3b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har regelmessig trekant med en ekstra mann. Er ikke helt slik at mannen i forholdet bare ser på, men det blir allikevel aktuelt i forhold til følelser osv med å se sin kvinne ha sex med annen mann.

Snakk mye om det på forhånd! Grenser, prøv å beskrive scenarioer og la mannen din få tenke igjennom hvor den de tankene føles! Hvordan vil han feks reagere hvis han føler at du kommer kraftigere, fortere med en annen mann? Dette kan være på grunn av setting, ikke nødvendigvis den nye mannen.

Hvis dere går for å prøve det, snakk igjennom hva som skjer hvis han ikke likte det allikevel. Da er det viktig at dere er enige om at dette var noe som "ble prøvd, funket ikke som forventet" gå videre!

Som sagt så har vi trekant regelmessig, og nyter det!

Lykke til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gå forsiktig frem og kommunikasjon er veldig viktig,du skal faktisk gi en annen mann tilgang til kroppen din, musa de og han skal gi deg orgasme å kanskje komme inni deg.. Viktig å skille mellom seksuelt tiltrukket og følelser også vil jeg tro. Snakk både før og etterpå om det :)

Anonymkode: 9ec38...b02

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her

Tusen takk for fine, saklige og informative svar! Mange gode tips jeg kan ta med meg videre i planleggingen 😄

Setter pris på enda flere erfaringer 😊

Anonymkode: ed56a...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Swing skrev:

Vi har regelmessig trekant med en ekstra mann. Er ikke helt slik at mannen i forholdet bare ser på, men det blir allikevel aktuelt i forhold til følelser osv med å se sin kvinne ha sex med annen mann.

Snakk mye om det på forhånd! Grenser, prøv å beskrive scenarioer og la mannen din få tenke igjennom hvor den de tankene føles! Hvordan vil han feks reagere hvis han føler at du kommer kraftigere, fortere med en annen mann? Dette kan være på grunn av setting, ikke nødvendigvis den nye mannen.

Hvis dere går for å prøve det, snakk igjennom hva som skjer hvis han ikke likte det allikevel. Da er det viktig at dere er enige om at dette var noe som "ble prøvd, funket ikke som forventet" gå videre!

Som sagt så har vi trekant regelmessig, og nyter det!

Lykke til.

Hvor finner dere en tredje mann? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde tenke over hvilke prevensjon du skal bruke, p piller eller kondom, om du skal ha sex med den nye alene den første gangen eller om typen skal være der.. 

Anonymkode: 9ec38...b02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Noen som erfaringer de vil dele?

Anonymkode: 74024...b54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker said:

Noen som erfaringer de vil dele?

Anonymkode: 74024...b54

Jeg møtte et par på et hotell (avtalt på forhånd), og endte opp med å knulle henne bedre enn han. Han ble nokså litt sjalu, og satt i hjørnet sammentrukket og så på meg strekke hølet til tøsa hans.

Anonymkode: fe789...ce4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og kona mi har ved 2 anledninger hatt trekant med en annen mann. Er deilig å se en annen mann knulle kona mi.

Anonymkode: c97e2...f09

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som ung og "attraktiv" mann, ble jeg invitert opp i ektesenga til et middelaldrende ektepar som jeg leide hos. 

Avtalen var at han bare skulle se på. Jeg synes ikke det var noe særlig med en feit svett gubbe, som runker 1,5 meter fra meg når jeg knuller kona hans (som jeg senere fikk pule alene, helt ok). Men med ekstra mann blir det aldri prøvd omigjen for min del.

Anonymkode: 7ddd0...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.7.2021 den 23.56):

Noen som erfaringer de vil dele?

Anonymkode: 74024...b54

Bestevenninna mi blir ofte kåt på meg i fylla , og når vi var 18 år gamle i Syden så fikk hun meg til å bade naken i bassenget sammen med henne og utlendingen hun holdt på med.
Han så meg ikke i øynene engang, bare nistirrer på hele kroppen min.

Så spurte han plutselig venninna mi: «is it ok if I lick her pussy?» og mente meg!

Han spurte ikke meg engang , bare snakket om meg som jeg var bare var en kropp. Og jeg tente på det! Både venninna mi og jeg elsker sånt.

Så hun sa jo ja, for å se på meg , og han deilige fyren bare kom rett bort til meg og begynte å sucke på titsa mine, kaste meg opp på bassengkanten og slikke meg ( det var masse folk der, veldig partysted) .

han nøyde seg ikke med det, han dro meg ned i bassenget etter jeg hadde kommet, så hopper han opp på kanten og sørget for at jeg fikk gjøre gjengjeld . Senere tok han oss begge to etter tur.

En deilig opplevelse å tenke tilbake på .

Anonymkode: 31ef6...496

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...