AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #1 Skrevet 6. desember 2019 Se for deg kvinne som er interessert i en mann, og har lyst til å knyte kontakt med han, sender hun SMS da med en forespørsel om interesse å treffe meg. Har du lyst? Fortell din erfaring du som kvinne, sendte du SMS til en du ville bli kjent med og ville oppleve den store forelskelsen med? Anonymkode: 94895...9ae 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #2 Skrevet 6. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Se for deg kvinne som er interessert i en mann, og har lyst til å knyte kontakt med han, sender hun SMS da med en forespørsel om interesse å treffe meg. Har du lyst? Fortell din erfaring du som kvinne, sendte du SMS til en du ville bli kjent med og ville oppleve den store forelskelsen med? Anonymkode: 94895...9ae Jeg hadde aldri sendt sms til en jeg ikke kjente. Hvis det var en jeg kjente så ville jeg heller sendt noe på sosiale medier enn sms. Anonymkode: 77202...986 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #3 Skrevet 6. desember 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde aldri sendt sms til en jeg ikke kjente. Hvis det var en jeg kjente så ville jeg heller sendt noe på sosiale medier enn sms. Anonymkode: 77202...986 skrev jeg ikke kjente? sosiale medier er da ikke troverdig sted å skrive til hverandre, bare barnslig. Anonymkode: 94895...9ae 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #4 Skrevet 6. desember 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Se for deg kvinne som er interessert i en mann, og har lyst til å knyte kontakt med han, sender hun SMS da med en forespørsel om interesse å treffe meg. Har du lyst? Fortell din erfaring du som kvinne, sendte du SMS til en du ville bli kjent med og ville oppleve den store forelskelsen med? Anonymkode: 94895...9ae Ja. Er kvinne og sendte til kvinne.🙂 Anonymkode: 08a45...6e3 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #5 Skrevet 7. desember 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: skrev jeg ikke kjente? sosiale medier er da ikke troverdig sted å skrive til hverandre, bare barnslig. Anonymkode: 94895...9ae Sms er sååå 2011! Nå er det på messenger alt foregår. Anonymkode: e4177...e4c 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #6 Skrevet 7. desember 2019 Nei, hadde ikke sendt sms uansett hvor interessert jeg var.. Anonymkode: a5fb1...26b
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #7 Skrevet 7. desember 2019 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sms er sååå 2011! Nå er det på messenger alt foregår. Anonymkode: e4177...e4c /Som sendt i messenger. Små oppmerksomheter er mye mer romantisk. Anonymkode: 08a45...6e3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #8 Skrevet 7. desember 2019 Jeg bruker nesten ikke sms. Gidder ikke skrive. Ringer i stedet. Anonymkode: 74e7a...d49
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #9 Skrevet 7. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker nesten ikke sms. Gidder ikke skrive. Ringer i stedet. Anonymkode: 74e7a...d49 til en som du er interessert i? Anonymkode: 94895...9ae
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #10 Skrevet 7. desember 2019 Til en vilt fremmed mann? Jeg går da ikke inn på gulesider og random plukker ut et nummer 😳 Kan jeg sende SMS, ja, gjør jeg det ofte? Ikke nå lengre de fleste er på messenger. Har jeg sendt SMS til en mann før, ja men da var vi i et forhold, hadde møttes, hatt en date og to før vi utvekslet telefonnummer for han ikke brukte messenger. Anonymkode: 2f6d3...33c
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #11 Skrevet 7. desember 2019 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Til en vilt fremmed mann? Jeg går da ikke inn på gulesider og random plukker ut et nummer 😳 Kan jeg sende SMS, ja, gjør jeg det ofte? Ikke nå lengre de fleste er på messenger. Har jeg sendt SMS til en mann før, ja men da var vi i et forhold, hadde møttes, hatt en date og to før vi utvekslet telefonnummer for han ikke brukte messenger. Anonymkode: 2f6d3...33c typisk norsk mentalitet, lavt nivå, kan ikke lese, og har tolkninger som ikke hører hjemme noen sted. Anonymkode: 94895...9ae 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #12 Skrevet 7. desember 2019 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Til en vilt fremmed mann? Jeg går da ikke inn på gulesider og random plukker ut et nummer 😳 Kan jeg sende SMS, ja, gjør jeg det ofte? Ikke nå lengre de fleste er på messenger. Har jeg sendt SMS til en mann før, ja men da var vi i et forhold, hadde møttes, hatt en date og to før vi utvekslet telefonnummer for han ikke brukte messenger. Anonymkode: 2f6d3...33c Hva? Anonymkode: 08a45...6e3
FunkyPernille Skrevet 7. desember 2019 #13 Skrevet 7. desember 2019 På 6.12.2019 den 18.34, AnonymBruker skrev: Se for deg kvinne som er interessert i en mann, og har lyst til å knyte kontakt med han, sender hun SMS da med en forespørsel om interesse å treffe meg. Har du lyst? Fortell din erfaring du som kvinne, sendte du SMS til en du ville bli kjent med og ville oppleve den store forelskelsen med? Anonymkode: 94895...9ae Hei! ja for 9år siden sendte jeg sms til mannen min. Da det fantes msn og facebook, før all denne snapchatten og instagram. Helt enkel forespørsel: hei , er du handy? Trenger hjelp til å skru sammen skrivepulten (jeg var da student) noe jeg egentlig ikke trengte hjelp til , men ville treffe ham🙈😅
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #14 Skrevet 7. desember 2019 On 12/6/2019 at 6:48 PM, AnonymBruker said: skrev jeg ikke kjente? sosiale medier er da ikke troverdig sted å skrive til hverandre, bare barnslig. Anonymkode: 94895...9ae 59 minutter siden, AnonymBruker said: typisk norsk mentalitet, lavt nivå, kan ikke lese, og har tolkninger som ikke hører hjemme noen sted. Anonymkode: 94895...9ae I åpningsinnlegget skrev du om å knytte kontakt med noen, eller bli kjent med. Det er altså ganske naturlig å anta at du mente en man ikke kjenner noe særlig fra før. En som kaller folk barnslige eller "lavt nivå" basert på dette, hadde i hvert fall ikke fått noen sms fra meg. Anonymkode: 77202...986 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #15 Skrevet 7. desember 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: I åpningsinnlegget skrev du om å knytte kontakt med noen, eller bli kjent med. Det er altså ganske naturlig å anta at du mente en man ikke kjenner noe særlig fra før. En som kaller folk barnslige eller "lavt nivå" basert på dette, hadde i hvert fall ikke fått noen sms fra meg. Anonymkode: 77202...986 Takk, det er akkurat dette jeg svarte på, men la til sms i forhold til noen jeg datet også i innlegget for å dekke over begge deler Anonymkode: 2f6d3...33c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå