Gå til innhold

Sender kvinner SMS?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Se for deg kvinne som er interessert i en mann, og har lyst til å knyte kontakt med han, sender hun SMS da med en forespørsel om interesse å treffe meg. Har du lyst?

Fortell din erfaring du som kvinne, sendte du SMS til en du ville bli kjent med og ville oppleve den store forelskelsen med?

Anonymkode: 94895...9ae

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Se for deg kvinne som er interessert i en mann, og har lyst til å knyte kontakt med han, sender hun SMS da med en forespørsel om interesse å treffe meg. Har du lyst?

Fortell din erfaring du som kvinne, sendte du SMS til en du ville bli kjent med og ville oppleve den store forelskelsen med?

Jeg hadde aldri sendt sms til en jeg ikke kjente. Hvis det var en jeg kjente så ville jeg heller sendt noe på sosiale medier enn sms. 

Anonymkode: 77202...986

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde aldri sendt sms til en jeg ikke kjente. Hvis det var en jeg kjente så ville jeg heller sendt noe på sosiale medier enn sms. 

skrev jeg ikke kjente? sosiale medier er da ikke troverdig sted å skrive til hverandre, bare barnslig. 

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. 
Er kvinne og sendte til kvinne.🙂

Anonymkode: 08a45...6e3

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

skrev jeg ikke kjente? sosiale medier er da ikke troverdig sted å skrive til hverandre, bare barnslig. 

Sms er sååå 2011! Nå er det  på messenger alt foregår. 

Anonymkode: e4177...e4c

• Liker 1
Skrevet

Nei, hadde ikke sendt sms uansett hvor interessert jeg var..

Anonymkode: a5fb1...26b

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sms er sååå 2011! Nå er det  på messenger alt foregår. 

Anonymkode: e4177...e4c

/Som sendt i messenger. Små oppmerksomheter er mye mer romantisk.

Skrevet

Jeg bruker nesten ikke sms. Gidder ikke skrive. Ringer i stedet.

Anonymkode: 74e7a...d49

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker nesten ikke sms. Gidder ikke skrive. Ringer i stedet.

Anonymkode: 74e7a...d49

til en som du er interessert i?

Skrevet

Til en vilt fremmed mann? Jeg går da ikke inn på gulesider og random plukker ut et nummer 😳

Kan jeg sende SMS, ja, gjør jeg det ofte? Ikke nå lengre de fleste er på messenger. Har jeg sendt SMS til en mann før, ja men da var vi i et forhold, hadde møttes, hatt en date og to før vi utvekslet telefonnummer for han ikke brukte messenger. 

Anonymkode: 2f6d3...33c

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til en vilt fremmed mann? Jeg går da ikke inn på gulesider og random plukker ut et nummer 😳

Kan jeg sende SMS, ja, gjør jeg det ofte? Ikke nå lengre de fleste er på messenger. Har jeg sendt SMS til en mann før, ja men da var vi i et forhold, hadde møttes, hatt en date og to før vi utvekslet telefonnummer for han ikke brukte messenger. 

typisk norsk mentalitet, lavt nivå, kan ikke lese, og har tolkninger som ikke hører hjemme noen sted. 

• Liker 1
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva? 

Skrevet
På 6.12.2019 den 18.34, AnonymBruker skrev:

Hei! 
ja for 9år siden sendte jeg sms til mannen min. Da det fantes msn og facebook, før all denne snapchatten og instagram. Helt enkel forespørsel: hei , er du handy? Trenger hjelp til å skru sammen skrivepulten (jeg var da student) noe jeg egentlig ikke trengte hjelp til , men ville treffe ham🙈😅

Skrevet
On 12/6/2019 at 6:48 PM, AnonymBruker said:

59 minutter siden, AnonymBruker said:

typisk norsk mentalitet, lavt nivå, kan ikke lese, og har tolkninger som ikke hører hjemme noen sted. 

I åpningsinnlegget skrev du om å knytte kontakt med noen, eller bli kjent med. Det er altså ganske naturlig å anta at du mente en man ikke kjenner noe særlig fra før. En som kaller folk barnslige eller "lavt nivå" basert på dette, hadde i hvert fall ikke fått noen sms fra meg.

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I åpningsinnlegget skrev du om å knytte kontakt med noen, eller bli kjent med. Det er altså ganske naturlig å anta at du mente en man ikke kjenner noe særlig fra før. En som kaller folk barnslige eller "lavt nivå" basert på dette, hadde i hvert fall ikke fått noen sms fra meg.

Takk, det er akkurat dette jeg svarte på, men la til sms i forhold til noen jeg datet også i innlegget for å dekke over begge deler :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...