Gå til innhold

For høye B12 verdier

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fått beskjed av legen min at jeg har høye verdier av b12. Dette kan tyde på blodkreft, leversykdom eller nyresvikt. Har tatt nye blodprøver for å finne ut hva det kan tyde på. Er utrolig stresset nå for hva det kan bety, er det noen som har erfaring med dette uten at det hadde noen årsak?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror legen din krisemaksimerer, eller så har du googlet? Har selv høye verdier, men det var visst normalt for meg. Ingen sykdom eller noe

Anonymkode: fdf85...5ec

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Frufrufru skrev:

Jeg har fått beskjed av legen min at jeg har høye verdier av b12. Dette kan tyde på blodkreft, leversykdom eller nyresvikt. Har tatt nye blodprøver for å finne ut hva det kan tyde på. Er utrolig stresset nå for hva det kan bety, er det noen som har erfaring med dette uten at det hadde noen årsak?

Isolert sett er ikke B12 giftig eller farlig. Det er i kombinasjon med andre prøver, f.eks høyt bilrubin at man trenger å sjekke ut hvorfor.

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for svar! Det er jeg som har googlet og krisemaksimerer:)

Skrevet

Jeg har høy B12. Har hatt det hvertfall siden 2017. 😊 ikke noe sykdommer som har med det å gjøre 👍🏼

Anonymkode: 5d51d...531

Skrevet

Jeg har litt for høy B12. Legen nevnte det ikke engang, men jeg så det selv da jeg sjekket blodprøvesvarene. 

Anonymkode: 01164...2eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...