Gå til innhold

Leverte feil semesteroppgave på UiO


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Huff, jeg er litt fortvilet  å. Har akkurat levert semesteroppgaven min innen et teorifag, hvor jeg opererte med flere versioner av teksten jeg skrev. Dette er noe jeg pleier å gjøre, altså veksle mellom 2 eller 3 utkast. Det ene utkastet var ganske krast i diskusjonsdelen, nesten litt syrlig og over the top, selv om det kan forsvares. Det var selvfølgelig den jeg klarte å levere ved en feil, jeg var bare så utrolig sliten i innleveringsøyeblikket. Så nå er redd for hva de kommer til å tro, at jeg må være særdeles arrogant i forhold til faget. Ingenting av det jeg skrev var direkte feil, og alt kan forsvares. Men likevel føler jeg at jeg har trådd over en grense. 

Ville bare få luftet ut litt frustrasjon. Er det andre som har gjort slike tabber? 

Anonymkode: a5bd4...999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pff, semesteroppgaver er bare til for å bestås. Hvis dere er så få i klassen at du tror foreleser legger spesielt merke til din, kan du jo si det neste gang du ser vedkommende.

En gang leverte jeg en oppgave titulert ex.fuck fordi jeg glemte å endre til ex.fac. Bestod...

Anonymkode: f9e63...560

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pff, semesteroppgaver er bare til for å bestås. Hvis dere er så få i klassen at du tror foreleser legger spesielt merke til din, kan du jo si det neste gang du ser vedkommende.

En gang leverte jeg en oppgave titulert ex.fuck fordi jeg glemte å endre til ex.fac. Bestod...

Anonymkode: f9e63...560

Semesteroppgaven er karaktersatt, det er slutteksamen i faget. 

Anonymkode: a5bd4...999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var veldig amatørmessig gjort, men en nyttig lærepenge. Jeg ville tatt kontakt med eksamenskontoret/veileder/riktig person og spurt om du kan få legge ved en annen fil.

Og så bør du umiddelbart lage deg et MYE bedre system. F.eks. ha en egen mappe som heter "Endelig innlevering", der du ALDRI legger noe før rett før du skal levere inn.

Anonymkode: fb163...bfe

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fristen utløpt? Hvis ikke går det vel an å levere ny versjon fram til innleveringsfrist? 

Anonymkode: b66e9...763

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt sikkert bra. Slik jeg ser det, så går dette helt fint!

Anonymkode: 265e9...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...