AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #1 Skrevet 6. desember 2019 Jeg har to hunder. De får begge allt de skal av turer, mat, kjærlighet og tid. Men ddn ene hunden trives ikke sammen med den andre lg hsr ikke gjort det siden han kom til oss. Trodde dette var noe som ville gå seg til, men han blir nervøs, stressa og skader seg ofte da han er mye mindre. De siste årene har det føltes ut som jeg ikke gjør annet enn hund, da jeg må lufte de hver for seg og bare kan ha med meg en om gangen når jeg drar avgårde. Er det dårlig av meg å tenke på å omplassere hunden som ikke liker den andre? Det haster ikke, men hsr prøvd alt og føler han hadde fått det bedre med noen som enten ikke hadde hund eller en mindre hund. Anonymkode: d5c3c...868
kahaki Skrevet 6. desember 2019 #2 Skrevet 6. desember 2019 Huff, for en trist situasjon. Det er selvsagt ingen ting i veien for omplassering når de ikke går overens.
Chantielle Skrevet 6. desember 2019 #3 Skrevet 6. desember 2019 Jeg hadde ikke vært i tvil i en slik situasjon,jeg hadde omplassert.Begge hundene + deg,vil få en bedre hverdag. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #4 Skrevet 8. desember 2019 Slik det er nå, så er det ingen av dere som har det noe ålreit. Noen ganger er omplassering rett avgjørelse for alle parter. Kanskje du også kan omplassere til noen du kjenner eller noen i nærområdet, slik at du kan opprettholde kontakt og være passer de gangene det trengs? Bruk god tid på å finne rett familie, slik at du sitter igjen med en god følelse etterpå! Anonymkode: 42946...29b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå