AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #1 Skrevet 6. desember 2019 Er det bare jeg som synes det er irriterende at menn maser om selfier? Jeg snakker med en fyr og han maser konstant om selfie. Jeg hater å sende selfier og noen maser på meg så får jeg i hvert fall ikke lyst til å sende selfie. Han sa at han vil ha selfie for å bekrefte at det er meg som er på bildene fordi han har møtte en dame som var en helt annen person enn på bildene, og at han har aldri vært borti en dame som ikke har sendt selfie. Jeg merker at jeg blir litt irritert at jeg må bekrefte det er meg som er på bilde fordi han har hatt en dårlig erfaring. Anonymkode: 92a99...07d 6
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #2 Skrevet 6. desember 2019 Jeg sender selfie jeg da. Med det styggeste filteret jeg finner på snap. Anonymkode: 857df...2ab 8
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #3 Skrevet 6. desember 2019 Langt bedre å møte menn IRL, exchange numbers, og that's it. De som spør om snap er ikke verdt snap engang, ikke for å nevne mobilnummeret. Anonymkode: 8d4c7...f26 3
Sykkelkopp Skrevet 6. desember 2019 #4 Skrevet 6. desember 2019 Okey så det konstante maset om selfies hele tiden du snakker om er egentlig bare ønske om å få en enkelt selfie for å se du ikke har trikset for mye med bildene... Jenter både bruker sminke, filter og vinkel som gjør at de knapt er mulig å kjenne dem igjen om man ser dem uten. 4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #5 Skrevet 6. desember 2019 36 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Okey så det konstante maset om selfies hele tiden du snakker om er egentlig bare ønske om å få en enkelt selfie for å se du ikke har trikset for mye med bildene... Jenter både bruker sminke, filter og vinkel som gjør at de knapt er mulig å kjenne dem igjen om man ser dem uten. Det var ikke så hyggelig skrevet. Jeg synes de fleste kvinner ser like ut i virkeligheten som de gjør på bilder, og de som ikke gjør det er det ganske opplagt på bildene. Hvis det er den holdningen menn som maser etter bilder sitter med er det jo like greit at det ender dødt etter min mening. Anonymkode: c62bb...bd5 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #6 Skrevet 6. desember 2019 Litt komisk hvordan denne tråden står seg mot "jeg sender masse selfiesnapper hele tiden, men han svarer ikke!"-trådene som også dukker opp. Anonymkode: 86902...db5 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #7 Skrevet 6. desember 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det var ikke så hyggelig skrevet. Jeg synes de fleste kvinner ser like ut i virkeligheten som de gjør på bilder, og de som ikke gjør det er det ganske opplagt på bildene. Hvis det er den holdningen menn som maser etter bilder sitter med er det jo like greit at det ender dødt etter min mening. Anonymkode: c62bb...bd5 Akkurat som at ikke kvinner snur i døra når de ser at mannen på kaféen ikke er den samme som på bildene? Anonymkode: c6744...f53 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #8 Skrevet 6. desember 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var ikke så hyggelig skrevet. Jeg synes de fleste kvinner ser like ut i virkeligheten som de gjør på bilder, og de som ikke gjør det er det ganske opplagt på bildene. Hvis det er den holdningen menn som maser etter bilder sitter med er det jo like greit at det ender dødt etter min mening. Anonymkode: c62bb...bd5 Sitter med samme erfaringen. Når jeg ble sammen med kona så la hele slekta hennes meg til på fjasboka. Jeg kjente knapt igjen en eneste av dem når jeg traff dem. Før jeg traff kona så datet jeg noen jenter. Det var ikke en eneste som ikke hadde trikset voldsomt med utseendet på profilen. Om du har bilder på profilen men ikke vil sende en ærlig selfie så er det for min del all grunn til å avslutte og gå videre Anonymkode: 1f073...593
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #9 Skrevet 6. desember 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sitter med samme erfaringen. Når jeg ble sammen med kona så la hele slekta hennes meg til på fjasboka. Jeg kjente knapt igjen en eneste av dem når jeg traff dem. Før jeg traff kona så datet jeg noen jenter. Det var ikke en eneste som ikke hadde trikset voldsomt med utseendet på profilen. Om du har bilder på profilen men ikke vil sende en ærlig selfie så er det for min del all grunn til å avslutte og gå videre Anonymkode: 1f073...593 Nå følelses det ikke naturlig for meg å sende selfier fordi jeg har ikke det behovet å ta bilder av meg. Derfor føles det påtvunget å sende selfie, spesielt hvis noen maser og krever et selfie fordi han må bekrefte at det bilde stemmer, så er det ikke noe gøy. De jeg har møtt har sagt at jeg ser ut som på bildene mine. Ts Anonymkode: 92a99...07d 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #10 Skrevet 6. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå følelses det ikke naturlig for meg å sende selfier fordi jeg har ikke det behovet å ta bilder av meg. Derfor føles det påtvunget å sende selfie, spesielt hvis noen maser og krever et selfie fordi han må bekrefte at det bilde stemmer, så er det ikke noe gøy. De jeg har møtt har sagt at jeg ser ut som på bildene mine. Ts Anonymkode: 92a99...07d Ser jo hvordan han tenker men han mangler takt og tone. Skjønner deg godt. Anonymkode: 1f073...593 2
Daria Skrevet 6. desember 2019 #11 Skrevet 6. desember 2019 Jeg så overskriften og var helt på TS' side - jeg har aldri skjønt poenget med å legge ut og/eller sende selfier i tide og utide. Men å ønske seg ett enkelt bilde av den man snakker med synes jeg ikke er en veldig urimelig forespørsel. 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #12 Skrevet 6. desember 2019 Hvis han maser og er opphengt i dette er det grunn nok til å ikke fortsette kontakt spør du meg. Hvis han er så sykt opphengt i utseendet at han ikke gidder å ta en kaffe engang uten å verifisere utseendet ditt først, så er det litt i overkant. Han møtte noen en gang som ikke passet med bildene, så sykt verdifull er ikke tida hans at det ga noen varige men og rett til å mase på alle damer heretter. Jeg har aldri sendt selfier før en date, legger ikke til folk på snap før etter første kaffen heller, så... Men klart, hvis han bare er ute etter sex så er kanskje utseendet det viktigste kriteriet og ikke verdt et treff hvis det ikke er perfekt. Så det spørs jo hvilket mål dere har med denne flørten da. Anonymkode: 749b5...77b 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 6. desember 2019 #13 Skrevet 6. desember 2019 Jeg skjønner han på en måte, for mange jenter trikser sånn med bilder at de ser helt ulike ut i virkeligheten. Nesten alle bruker filter og redigerer bildene så man nærmest får sjokk når man ser de i virkeligheten på hvor annerledes de ser ut. Hvorfor gjør så mange det? Er dere ikke redde for å møte menn når dere vet dere har jukset sånn på bildene?
Gjest Sweet Ingrid Skrevet 6. desember 2019 #14 Skrevet 6. desember 2019 Jeg skriver bare med de jeg er skikkelig interessert i selv. Og da er det ikke noe problem å sende bilder heller.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #15 Skrevet 6. desember 2019 3 minutter siden, Mysticgirl skrev: Er dere ikke redde for å møte menn når dere vet dere har jukset sånn på bildene? Dere? Jeg har da ikke redigert bildene mine men jeg synes det er veldig spesielt når man krever et selfie. Det skal jo komme helt naturlig og ikke påtvunget. Kanskje jeg skal sende et bilde når jeg har ansiktsmaske på meg Ts Anonymkode: 92a99...07d
Gjest Mysticgirl Skrevet 6. desember 2019 #16 Skrevet 6. desember 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere? Jeg har da ikke redigert bildene mine men jeg synes det er veldig spesielt når man krever et selfie. Det skal jo komme helt naturlig og ikke påtvunget. Kanskje jeg skal sende et bilde når jeg har ansiktsmaske på meg Ts Anonymkode: 92a99...07d Dere som i de som bruker filter og redigerer bildene. Ikke de som ikke gjør det
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #17 Skrevet 6. desember 2019 Jeg er lite fotogen, mye penere i virkeligheten. Når menn maser om bilde før møte på snap får jeg umiddelbart en ubehagelig følelse og sier konsekvent nei, du får møte meg først og bare ta mitt ord for det. Synd for de som ikke respekterer dette, de som ikke har spurt om fler bilder enn jeg allerede har på tinder har blitt positivt overrasket og vært glad de møtte meg 😊 Anonymkode: d40cf...b3e
Sykkelkopp Skrevet 6. desember 2019 #18 Skrevet 6. desember 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var ikke så hyggelig skrevet. Jeg synes de fleste kvinner ser like ut i virkeligheten som de gjør på bilder, og de som ikke gjør det er det ganske opplagt på bildene. Hvis det er den holdningen menn som maser etter bilder sitter med er det jo like greit at det ender dødt etter min mening. Anonymkode: c62bb...bd5 Spørs kanskje på aldersgruppen.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #19 Skrevet 6. desember 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Akkurat som at ikke kvinner snur i døra når de ser at mannen på kaféen ikke er den samme som på bildene? Anonymkode: c6744...f53 Det er respektløst. Da møter man likevel opp, og avslutter på en ordentlig og høflig måte, betaler selvfølgelig selv, og er ærlig om at man ikke er interessert i å møtes igjen, hvis det er tilfellet. Bare å si at han ikke var som du først trodde, og at du ikke ønsker å møtes mer. Trenger ikke å si at du ikke likte ansiktet hans, eller at han var tjukkere enn du trodde f.eks. Anonymkode: f7130...01b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå