Gå til innhold

Kan man ta silikon i skulderen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette er sikker teit å skrive her, men samme det...

Jeg mangler en muskel på den ene skulderen min fordi det er noe galt med nervene der fordi jeg har hatt en vond betennelse(nervopati eller bursitt)... 

Jeg elsker å trene styrke... men det ser så rart ut fordi alle andre muskler rundt blir større, men ikke den... jeg har jobbet hardt med å få selvtillitten min på topp, men det er så sykt demotiverende når skuldrene og armene blir så i ubalanse(skulderen min går innover! Så det synes sykt godt!)

Vet noen om det går an å ta silikon eller noe i skulderen for å få det til å se likt ut på begge sider?? 

plis ikke kom med stygge kommentarer... Jeg er bare så sinnsykt lei av å ha en skulder som er helt innover.

Anonymkode: 9f4bc...5c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problemet jeg kan tenke meg er hvordan akkurat de kan sette inn dette uten å hindre bevegelsen av alt som må til for at du kan bruke armen og at den blir der uten å bevege ut av plassen etter den er operert inn. 

Vil bare sende deg en klem...

Anonymkode: 41ff6...f57

Skrevet

Går kanskje ann å injisere fett der? Blir jo ikke likt som en muskel, men blir ihvertfall ikke innover 

Anonymkode: 9390c...c09

Skrevet

Jeg vil tro det går. Men jeg aner egentlig ikke, men ei venninne av meg fikk silikon i det ene brystet da hun var under 18 fordi det ene brystet vokste, og ikke det andre.

Anonymkode: 964fb...15e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...