Gå til innhold

Zakyntos

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest fomle

Hei!

Noen som har vært på Zakyntos,nærmere bestemt Laganas. (Lois Zante hotell). Det er mulig det blir tur på meg og samboer i juli. Blir glad for å høre erfaringer hvis noen har vært der.

Fine strender?Shopping?Utflukker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wylma

Laganas på Zakynthos er et av de verste partystedene i Hellas. Fulle fjortiser overalt.

Ville aldri reist dit på parferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bo heller i Argassi. Mye liv her også, men du slippe denne "fjortis festingen"

Fra Argassi leier dere bil eller moped og drar sydover på Vassilikos halvøyen. Masse fine strender (anbefaler Porto Zoro)... Zakynthos er helt topp og min favoritt i Hellas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest titta77

Vi var 2 par i Laganas i begynnelsen av juni i fjor.

Ja det er høy partyfaktor, vet at England arrangerer bussturer for ungdom kun for å feste.

Har vært på mange øyer, og vil si at Zacynthos ikke er noe særlig i forhold til andre. Savnet de små, trange koselig gatene som er typisk for hellas. Grønn og fin øy, men utrolig dyrt!! Stranda i Laganas er flott. Avstanden til roligere steder er korte, vi leide moped - 10 minutter til neste "by"

Flott utflukt ut til et skipsvrak - det må dere få med dere om dere skal reise.

God tur - vi reiser til Tyrkia neste uke, blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest titta77

Uff det ble litt feil å skrive "bussturer" fra England, men dere skjønte hva jeg mente. he he :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bitte1

Enig i det de foregående skriver. Det er ikke noe sted for en par tur... prøv heller en annen gresk øy. Mange og velge imellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...