Gå til innhold

Klein overfor akkurat han

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å date en fyr som virker til å være usedvanlig bra. Eneste "problemet" er at jeg klarer ikke å konversere ordentlig med han, spesielt ikke over snapchat. Når vi møtes går det bedre, men jeg kjenner støtt på en type prestasjonsangst. Har aldri hatt det sånn før. Tror det kan ha med å gjøre at jeg legger så mye i han her. Har aldri møtt noen jeg har kunnet sett for meg en fremtid med, ikke på denne måten. 

Finnes det noen tips eller noen som har følt dette selv? Er redd for å si noe feil slik at han trekker seg unna osv. Ganske frustrerende. Samtidig vil jeg nå bare prøve å la det flyte, bare nyte det vi har/bygger opp. 

Anonymkode: b5529...2ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er helt naturlig. er en bra fyr så respekterer han det, og jeg synes faktisk at han burde verdsette det. At du er nervøs hviser at han må være ganske spesiell for deg! Tro meg det er så vanlig å være nervøs og ha følelser du har. Det eneste jeg har å gi av råd er å bare lide gjennom det, fordi de fleste har kjent på dette tror jeg. Og nyt det litt, fordi de følelsene du har er vel litt spennende også? Og Etterhvert i forhold så blir litt av spenningen som dette litt borte kan jeg tenke meg (men da kommer det mange andre fine ting). Hvis han er verdt det så god og bra så respekterer han deg og liker deg som du er. Ikke prøv å være en du ikke er, det blir et problem senere! 

Lykke til!!

Anonymkode: 65bc9...f81

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for beroligende svar! Ja, jeg er nok ikke den eneste som har følt det sånn og du har rett - det er litt spennende også så klart. Jeg skal prøve å nyte dette. 

Tusen takk igjen, dette var det jeg trengte å lese!

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Tusen takk for beroligende svar! Ja, jeg er nok ikke den eneste som har følt det sånn og du har rett - det er litt spennende også så klart. Jeg skal prøve å nyte dette. 

Tusen takk igjen, dette var det jeg trengte å lese!

så bra! stå på! du virker som en veldig bra jente :)

Anonymkode: 65bc9...f81

Skrevet

Jeg er akkurat samme med han jeg dater nå.. Bra vi er flere! 😄 

Anonymkode: 76c26...856

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er akkurat samme med han jeg dater nå.. Bra vi er flere! 😄 

Anonymkode: 76c26...856

Ja, det kan du si! Det hjelper ikke å prøve og nyte dette for de gangene han av en eller annen grunn ikke svarer på det jeg skriver, da spinner tankene rundt på om jeg skrev noe galt, brukte feil smiley, har mast på han osv. Det er frustrerende å være på det punktet hvor jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Skal jeg skrive til han igjen for han svarer hver gang eller skal jeg la det gå noen dager og se om han skriver til meg først. Har skjønt at han ikke er så aktiv, men at han svarer med en gang. 

Jeg må bare prøve å ikke tenke så mye, men det er vanskelig. Dette var ikke ment for at du siste skulle svare på, var bare delt i emnet. Allikevel håper jeg ting er litt enklere for deg:)

Skrevet

Kjenner meg igjen... var sånn til meg og med jeg virkelig likte. Men klarte å skrive noe kleint og ha innimellom... og så var jeg sikker på han måtte tro jeg var helt snål... d var lettere face to face enn online ja. D gikk ikke min vei d da. Jeg ble forelsket men ikke han. Han kommer nok til å være i tankene mine mange år fremover. Ingen tror jeg kommer til å måle seg med han i mine øyne😍. Lykke til så masse og håper d vil gå rette veien... 

Anonymkode: 48ca0...2a8

Skrevet

Uff, det var leit å høre.. skjønner deg veldig godt og har det i bakhodet at det kan skje med meg også. Er livredd for å bare "let go" fordi jeg er så klumsete når det først gjelder. Bare husk på at den rette finnes der ute. Han dukker opp når du minst venter det. Mager trøst, jeg vet. Tusen takk for det🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...