AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #1 Skrevet 5. desember 2019 Går på antidepressiva, nesten to uker inn. I går og i dag er jeg helt flat. Har ingen følelser, og aldri vært såpass likegyldig. Det er såpass at hvis alt jeg bryr meg om var borte ville jeg ikke reagert. Synes det er rart å forholde seg til. Nesten som om jeg er bedøvet. Vil dette gå over hvis jeg fortsetter med medisinen? Anonymkode: cfe33...81c
Silva Pluvialis Skrevet 5. desember 2019 #2 Skrevet 5. desember 2019 Er ikke avflatning av følelser en direkte bivirkningen av antidepressiva? Jeg tror ikke dette forsvinner ved å fortsette på medisinene, så jeg vil råde deg til å ta det opp med legen slik at du evt kan prøve et annet medikament ☺️
Jadzia Skrevet 5. desember 2019 #3 Skrevet 5. desember 2019 De døyver følelser, men å bli helt flat er ikke bra, da bør du kanskje bytte preparat. Ta det opp med legen din.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #4 Skrevet 5. desember 2019 Handler både om tilvenningstid og dose. Noen ganger kan dosen være for høy for den personen, andre ganger kan det oppleves slik i tilvenningsfasen, og ved doseendring. Anonymkode: a9d9e...3f0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå