Gå til innhold

Helsesekretær? hjeelp


hunlilleblonde

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg lurer på om jeg skal bli helse sekretær. Ser at K2 utdanning tilbyr en pakke som kan få meg autorisasjon som helsesekretær på 1 år cirka. Jeg er 21, gått medie og kommunikasjon, snittet mitt er for lavt for høyskole og har drevet å tatt opp fag i 1 år og kommer meg ikke lenger, så høyskole kommer jeg derfor ikke inn på 🙂

Er det noen her som er helsesekretær og hvordan er lønnen? Tenker både månedslønn/årslønn

Var det vanskelig å få jobb?

Hvordan er arbeidstidene?

Eventuelt også kom med andre ting som kan være interessant å vite om det å være helsesekretær

Setter pris på alle tilbakemeldinger!! 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da må du ha fullført helse og sosial, eller oppvekst heter det mulig nå? Både vg1 og vg2, så kan du gå videre. 

Anonymkode: c1fc3...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt over. Det er i tillegg svært vanskelig å få jobb. Kanskje du er heldig og får 20%

Anonymkode: 367af...d0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært masse tråder om helsesekretær her på dette underforumet, bruk søk-funksjonen :)

Anonymkode: d27be...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lav lønn, fine arbeidstider, vanskelig å få jobb.

Men en super jobb, dog med høyt tempo. 
Jobber på legekontor i 80-100 % stilling.

Anonymkode: d957b...113

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 6.12.2019 den 19.15, AnonymBruker skrev:

Lav lønn, fine arbeidstider, vanskelig å få jobb.

Men en super jobb, dog med høyt tempo. 
Jobber på legekontor i 80-100 % stilling.

Anonymkode: d957b...113

Kan jeg spørre hva månedslønnen din ligger på med den stillingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok helsesekretær i voksen alder. Jeg trengte en omskolering og helsesekretær var det jeg ville jobbe som...

Jeg ble ferdig i desember og har allerede fått en 100% stilling på et sykehus. Jeg kommer til å jobbe turnus og med 10 års ansiennitet vil min grunnlønn være 430 000 + turnustillegg (30-50 000). 

Anonymkode: addca...71b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tok helsesekretær i voksen alder. Jeg trengte en omskolering og helsesekretær var det jeg ville jobbe som...

Jeg ble ferdig i desember og har allerede fått en 100% stilling på et sykehus. Jeg kommer til å jobbe turnus og med 10 års ansiennitet vil min grunnlønn være 430 000 + turnustillegg (30-50 000). 

Anonymkode: addca...71b

Hvor bor du? Dette er i alle fall ikke normalen i Oslo og Akershus. Der er det langt over 100 søkere og ingen uten erfaring stiller høyt. 

Anonymkode: d2549...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tok helsesekretær i voksen alder. Jeg trengte en omskolering og helsesekretær var det jeg ville jobbe som...

Jeg ble ferdig i desember og har allerede fått en 100% stilling på et sykehus. Jeg kommer til å jobbe turnus og med 10 års ansiennitet vil min grunnlønn være 430 000 + turnustillegg (30-50 000). 

Anonymkode: addca...71b

Åå så spennende!! Høres bra ut altså! Hvilken årslønn får du nå i starten? Uten 10 års ansiennitet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...