Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg lurer på om jeg skal bli helse sekretær. Ser at K2 utdanning tilbyr en pakke som kan få meg autorisasjon som helsesekretær på 1 år cirka. Jeg er 21, gått medie og kommunikasjon, snittet mitt er for lavt for høyskole og har drevet å tatt opp fag i 1 år og kommer meg ikke lenger, så høyskole kommer jeg derfor ikke inn på 🙂

Er det noen her som er helsesekretær og hvordan er lønnen? Tenker både månedslønn/årslønn

Var det vanskelig å få jobb?

Hvordan er arbeidstidene?

Eventuelt også kom med andre ting som kan være interessant å vite om det å være helsesekretær

Setter pris på alle tilbakemeldinger!! 🙂 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du ha fullført helse og sosial, eller oppvekst heter det mulig nå? Både vg1 og vg2, så kan du gå videre. 

Anonymkode: c1fc3...afc

Skrevet

Som nevnt over. Det er i tillegg svært vanskelig å få jobb. Kanskje du er heldig og får 20%

Anonymkode: 367af...d0d

Skrevet

Det har vært masse tråder om helsesekretær her på dette underforumet, bruk søk-funksjonen :)

Anonymkode: d27be...f5f

Skrevet

Lav lønn, fine arbeidstider, vanskelig å få jobb.

Men en super jobb, dog med høyt tempo. 
Jobber på legekontor i 80-100 % stilling.

Anonymkode: d957b...113

• 1 måned senere...
Skrevet
På 6.12.2019 den 19.15, AnonymBruker skrev:

Lav lønn, fine arbeidstider, vanskelig å få jobb.

Men en super jobb, dog med høyt tempo. 
Jobber på legekontor i 80-100 % stilling.

Anonymkode: d957b...113

Kan jeg spørre hva månedslønnen din ligger på med den stillingen?

Skrevet

Jeg tok helsesekretær i voksen alder. Jeg trengte en omskolering og helsesekretær var det jeg ville jobbe som...

Jeg ble ferdig i desember og har allerede fått en 100% stilling på et sykehus. Jeg kommer til å jobbe turnus og med 10 års ansiennitet vil min grunnlønn være 430 000 + turnustillegg (30-50 000). 

Anonymkode: addca...71b

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tok helsesekretær i voksen alder. Jeg trengte en omskolering og helsesekretær var det jeg ville jobbe som...

Jeg ble ferdig i desember og har allerede fått en 100% stilling på et sykehus. Jeg kommer til å jobbe turnus og med 10 års ansiennitet vil min grunnlønn være 430 000 + turnustillegg (30-50 000). 

Hvor bor du? Dette er i alle fall ikke normalen i Oslo og Akershus. Der er det langt over 100 søkere og ingen uten erfaring stiller høyt. 

Anonymkode: d2549...bbc

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åå så spennende!! Høres bra ut altså! Hvilken årslønn får du nå i starten? Uten 10 års ansiennitet. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...