AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #21 Skrevet 19. desember 2019 Er det tillatt med svømmebriller, eller er man trygg på at ingen stirrer på deg under vann? Anonymkode: bf8f1...cbd
Gjest Alterego666 Skrevet 19. desember 2019 #22 Skrevet 19. desember 2019 På 16.12.2019 den 13.01, AnonymBruker skrev: men det er faktisk ikke naturlig at vi skal menge oss rundt med nakne ukjente folk! Eeeh, jo. Vi er født nakne, vet du. Dette er den naturlige tilstanden. Imidlertid er det noen kulturelle sperrer som gjør at de fleste ikke omgås nakne.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #23 Skrevet 27. desember 2019 På 19.12.2019 den 18.28, AnonymBruker skrev: Er det tillatt med svømmebriller, eller er man trygg på at ingen stirrer på deg under vann? Anonymkode: bf8f1...cbd De gangene jeg har vært på TW har jeg ikke sett noen med svømmebriller, men har heller ikke sett noe forbud mot det. Anonymkode: dde17...5fb
Gjest Alterego666 Skrevet 27. desember 2019 #24 Skrevet 27. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: De gangene jeg har vært på TW har jeg ikke sett noen med svømmebriller, men har heller ikke sett noe forbud mot det. Anonymkode: dde17...5fb Det er ikke akkurat treningsbasseng der, så svømmebriller på The Well ville vært veldig rart, og det jar jeg aldri sett. The Well er et spa, ikke en svømmehall.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #25 Skrevet 27. desember 2019 Skjønner helt og fullt at det ikke harnoe med sex å gjøre - SPA- men det er vell også slik at vi menn fra naturens side - kan få reaskjoner og min frykt er at jeg vil få ereksjon med så mange flotte damer på en plass - jeg tenker ikke at jeg skal være ufin - men det er en iboende frykt og da kan jeg kanskje ikke dra en slik plass ? eller ? men selvfølgelig tar man da et håndkle rundt og venter til ting har normalisert seg - er det slik det foregår ? Anonymkode: 847ab...96f
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #26 Skrevet 27. desember 2019 Nå finner de jo stadig sperm og andre kjønnsvæsker på spa inkludert The Well. Og på gaysir er det en egen gruppe for folk som vil ha eller har hatt sex på The Well. Så jeg forstår at tråden ble lagt under seksualitet. Anonymkode: 06fc5...e8c 2
Pia Sofia Skrevet 27. desember 2019 #27 Skrevet 27. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skjønner helt og fullt at det ikke harnoe med sex å gjøre - SPA- men det er vell også slik at vi menn fra naturens side - kan få reaskjoner og min frykt er at jeg vil få ereksjon med så mange flotte damer på en plass - jeg tenker ikke at jeg skal være ufin - men det er en iboende frykt og da kan jeg kanskje ikke dra en slik plass ? eller ? men selvfølgelig tar man da et håndkle rundt og venter til ting har normalisert seg - er det slik det foregår ? Anonymkode: 847ab...96f Selvfølgelig kan det skje, og det er ikke det som er ekkelt. Det som er ekkelt er hvis du føler for å vise damene rundt hvor fint utstyr du har. Det har med oppførsel, ord og blikk å gjøre, ikke en stakkars fyr som får ufrivillig ereksjon 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #28 Skrevet 27. desember 2019 Jeg var på date med en 20 år eldre mann der. Han var kjekk og veltrent. Det ente opp med at han slikket meg saunaen med tilskuere. Ingen hadde noe i mot det, og flere ble kåte. Etter orgasmen latet vi som ingenting, badet og koste oss før vi dro hjem og fullførte. Anonymkode: ff8e3...44e 4
bjone Skrevet 28. desember 2019 #29 Skrevet 28. desember 2019 7 timer siden, Pia Sofia skrev: Selvfølgelig kan det skje, og det er ikke det som er ekkelt. Det som er ekkelt er hvis du føler for å vise damene rundt hvor fint utstyr du har. Det har med oppførsel, ord og blikk å gjøre, ikke en stakkars fyr som får ufrivillig ereksjon Må jeg si meg enig i. En ereksjon kommer og går i ulik grad.. Men spørs hva andre oppfatter det som... Hva ville du tenkt @Pia Sofia
Pia Sofia Skrevet 28. desember 2019 #30 Skrevet 28. desember 2019 7 timer siden, bjone skrev: Må jeg si meg enig i. En ereksjon kommer og går i ulik grad.. Men spørs hva andre oppfatter det som... Hva ville du tenkt @Pia Sofia Som sagt akkurat det jeg skrev. Bryr meg ikke om en ufrivillig ereksjon hvis fyren prøver på det motsatte av å vise den frem. 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #31 Skrevet 30. desember 2019 På 27.12.2019 den 17.26, AnonymBruker skrev: Skjønner helt og fullt at det ikke harnoe med sex å gjøre - SPA- men det er vell også slik at vi menn fra naturens side - kan få reaskjoner og min frykt er at jeg vil få ereksjon med så mange flotte damer på en plass - jeg tenker ikke at jeg skal være ufin - men det er en iboende frykt og da kan jeg kanskje ikke dra en slik plass ? eller ? men selvfølgelig tar man da et håndkle rundt og venter til ting har normalisert seg - er det slik det foregår ? Anonymkode: 847ab...96f Hjernen klarer forbausende ofte å skille nakenhet og sex og derfor er ufrivillig ereksjon hos voksne menn veldig sjelden i naturist-sammenheng. Det er først når nakenheten kombineres med intime tilnærmelser som klenging, kyssing, berøring, utfordrende posering eller liknende at ting kan begynne å skje for naturister. Som naturist og mann synes jeg det er fint å se nakne kvinner i alle varianter. De er flotte å se på akkurat som vakre kunstverk, men så lenge de ikke gir meg noen oppmerksomhet, så tenner jeg ikke på dem. Jeg tenner heller ikke på min naturist-kone av å se henne naken, som når vi f.eks. står nakne på badet om kvelden med hver vår tannbørste, men om hun smyger seg inntil meg, gir meg et kyss og viser et ønske om nærhet, så er det full fyr med en gang. 🙂 Kort oppsummert så trenger ikke menn å frykte ufrivillig ereksjon på TW, for det kommer høyst sannsynlig ikke til å skje da dette ikke er en seksuell setting. Og skulle det mot all formodning skje, så skal man ikke sprade rundt og vise det for hele verden, men skjule det til det går over. Anonymkode: dde17...5fb 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #32 Skrevet 30. desember 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hjernen klarer forbausende ofte å skille nakenhet og sex og derfor er ufrivillig ereksjon hos voksne menn veldig sjelden i naturist-sammenheng. Det er først når nakenheten kombineres med intime tilnærmelser som klenging, kyssing, berøring, utfordrende posering eller liknende at ting kan begynne å skje for naturister. Som naturist og mann synes jeg det er fint å se nakne kvinner i alle varianter. De er flotte å se på akkurat som vakre kunstverk, men så lenge de ikke gir meg noen oppmerksomhet, så tenner jeg ikke på dem. Jeg tenner heller ikke på min naturist-kone av å se henne naken, som når vi f.eks. står nakne på badet om kvelden med hver vår tannbørste, men om hun smyger seg inntil meg, gir meg et kyss og viser et ønske om nærhet, så er det full fyr med en gang. 🙂 Kort oppsummert så trenger ikke menn å frykte ufrivillig ereksjon på TW, for det kommer høyst sannsynlig ikke til å skje da dette ikke er en seksuell setting. Og skulle det mot all formodning skje, så skal man ikke sprade rundt og vise det for hele verden, men skjule det til det går over. Anonymkode: dde17...5fb Helt klart. Er «freelance-naturist»; dvs oppsøker naturiststrand når jeg er i nærheten og har tid (og været er fint). Har i voksen alder ikke helt forstått vitsen med å kle på seg for å bade. I likhet med ...5fb synes jeg nakne damer i alle fasonger og størrelser er desidert det vakreste naturen har og by på, men som mann kan jeg «vasse» i nakne damer på en naturiststrand uten å få ereksjon, eller seksuelle tanker dersom jeg ikke selv velger det (velger selvfølgelig ikke å få ereksjon; ikke noe poeng i naturistsammenheng) Har nok litt med alder og gjøre også (midd-femti); var vel kanskje litt mindre kontrollert i 16-20-års alderen, hvor alt var styrt av hormoner og man ellers var mer eller mindre hjernedød 😊. Nakne damer i andre settinger derimot, kan fort føre til «stygge» tanker og blodansamling i svamplegmet. Er nok med en berøring fra partneren, også med klær på, så blir det ofte forstyrrelser i hormonbalansen. Anonymkode: 0f697...9ea 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #33 Skrevet 30. desember 2019 Har tenkt lenge på og fra til The Well, men hvordan er alderen på de som ferdes der? Er det overvekt av noen gamle vrak? Og ser folk mye på hverandre? Grunnen jeg spør er at jeg har måtte ha noen ganske store operasjoner i området rundt magen som da har satt sitt preg på ting. Er mann forresten Anonymkode: 68ade...34e
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #34 Skrevet 30. desember 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har tenkt lenge på og fra til The Well, men hvordan er alderen på de som ferdes der? Er det overvekt av noen gamle vrak? Og ser folk mye på hverandre? Grunnen jeg spør er at jeg har måtte ha noen ganske store operasjoner i området rundt magen som da har satt sitt preg på ting. Er mann forresten Anonymkode: 68ade...34e Kjære vene... kom som du er. Kan jo være at folk ser litt ekstra på deg, men hva gjør vel det? Du har spor etter levd liv. Tror ikke folk vil tenke på deg som stygg. De vil heller tenke at du er tøff som fortsatt lever og nyter livet selv om du har hatt noen tøffe runder i forhold til helsa. Angående alder, er nok det avhengig av mye, men 30 til 50 år er kanskje oftest å se. Kommer nok an på ukedag, ferier, tid på døgnet mm. ettersom når det passer for folk å komme. Anonymkode: dde17...5fb 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #35 Skrevet 6. oktober 2020 Er det greit å være naken i badstu og svømmebasseng? I følge The Well er det gteit men jeg hører folk får blikk og blir uglesett av andre. Hører også om folk som har badetøy på under håndkler i badstuer. Umodent at folk kommer ditt, kjenner reglene, bryter de og har negativ holdning til andre som gjør det søik man skal Vet det er en tekstildag og symes det er bra. Burde også være en dag for de som gjør det på ordentlig kontinetalt vis og hvor man slipper de som med blikk, kroppspråk og utsagn gjør det til en ubehagelig opplevelse. Virker som nedsettende holdninger rammer alle, fra unge jenter til gamle menn. Anonymkode: 1746a...2bc
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #36 Skrevet 6. oktober 2020 På 30.12.2019 den 11.47, AnonymBruker skrev: Hjernen klarer forbausende ofte å skille nakenhet og sex og derfor er ufrivillig ereksjon hos voksne menn veldig sjelden i naturist-sammenheng. Det er først når nakenheten kombineres med intime tilnærmelser som klenging, kyssing, berøring, utfordrende posering eller liknende at ting kan begynne å skje for naturister. Som naturist og mann synes jeg det er fint å se nakne kvinner i alle varianter. De er flotte å se på akkurat som vakre kunstverk, men så lenge de ikke gir meg noen oppmerksomhet, så tenner jeg ikke på dem. Jeg tenner heller ikke på min naturist-kone av å se henne naken, som når vi f.eks. står nakne på badet om kvelden med hver vår tannbørste, men om hun smyger seg inntil meg, gir meg et kyss og viser et ønske om nærhet, så er det full fyr med en gang. 🙂 Kort oppsummert så trenger ikke menn å frykte ufrivillig ereksjon på TW, for det kommer høyst sannsynlig ikke til å skje da dette ikke er en seksuell setting. Og skulle det mot all formodning skje, så skal man ikke sprade rundt og vise det for hele verden, men skjule det til det går over. Anonymkode: dde17...5fb Liker du ikke best faste, unge kropper? Eller damer som Kim Kardashian? Synes du damer med feks litt hengepupper eller mage er ekle? Anonymkode: 373fd...9a2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #37 Skrevet 6. oktober 2020 Jeg liker meg best på områdene man kan gå naken, er derfor jeg er der. Hvor ofte har man den muligheten? Neste sommer vil jeg prøve meg på nudiststrender. Anonymkode: 054e5...0f5 1
Gjest Alterego666 Skrevet 6. oktober 2020 #38 Skrevet 6. oktober 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det greit å være naken i badstu og svømmebasseng? I følge The Well er det gteit men jeg hører folk får blikk og blir uglesett av andre. Hører også om folk som har badetøy på under håndkler i badstuer. Umodent at folk kommer ditt, kjenner reglene, bryter de og har negativ holdning til andre som gjør det søik man skal Vet det er en tekstildag og symes det er bra. Burde også være en dag for de som gjør det på ordentlig kontinetalt vis og hvor man slipper de som med blikk, kroppspråk og utsagn gjør det til en ubehagelig opplevelse. Virker som nedsettende holdninger rammer alle, fra unge jenter til gamle menn. Anonymkode: 1746a...2bc Det oppfordres til å være naken. For å bruke tekstiler må du kjøpe TW sin kolleksjon. Oppfør deg ordentlig, og ingen vil reagere. Jeg har opplevd yngre kvinner i flokk som verner om hverandre og markerer distanse til andre gjester. Det går stort sett over etter en time eller to. På flere av aufguss-ritualene MÅ man være uten tekstiler. Etter et par slike er det ikke mange som trekker på seg vått badetøy igjen.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #39 Skrevet 6. oktober 2020 2 timer siden, Alterego666 skrev: Det oppfordres til å være naken. For å bruke tekstiler må du kjøpe TW sin kolleksjon. Oppfør deg ordentlig, og ingen vil reagere. Jeg har opplevd yngre kvinner i flokk som verner om hverandre og markerer distanse til andre gjester. Det går stort sett over etter en time eller to. På flere av aufguss-ritualene MÅ man være uten tekstiler. Etter et par slike er det ikke mange som trekker på seg vått badetøy igjen. Så du mener at ingen får negative reaksjoner fra andre om man bader naken i bassenget eller sitter naken i badstua? Uansett om man er ei jente på 16 i følge med pappa eller en gammel mann på 70? Anonymkode: 213d3...f13
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #40 Skrevet 6. oktober 2020 På 5.12.2019 den 13.44, EbbaGrønn skrev: Nakenhet på the Well har ingenting under seksualitet å gjøre. Tenker det samme. Er vel få ting som fungerer så avskrekkende som at the well stadig nevnes her inne på seksualitetsforumet. Om stedet går konk, så kan de takke de som har anti-reklamert for stedet, her inne. Anonymkode: 56bf1...d74 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå