Gå til innhold

The well

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sånn at alle går rundt nakene på the well og sitter i sauna nakene osv? 

Anonymkode: 3a77e...549

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nakenhet på the Well har ingenting under seksualitet å gjøre. 

• Liker 18
Skrevet

Nei, tror ca 90 % går med badetøy. Alle skal dekke seg til når man går rundt. Det er mulig å bade nakne for de som vil.

Anonymkode: 44501...6ef

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, tror ca 90 % går med badetøy. Alle skal dekke seg til når man går rundt. Det er mulig å bade nakne for de som vil.

Oja 

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Og man er naken inne på de fleste saunaene. 

Skrevet

Det er forbudt å gå rundt nakne ja. Man må ha på en badekåpe når man går rundt. Men det er lov å bade naken. Så i det korte øyeblikket folk tar av seg badekåpen, henger den opp og stiger ned i vannet, så ser man en naken person en kort, kort stund😊😬 Da jeg var der tror jeg, jeg så tre-fire stykker som gjorde det. Hvis du ikke orker tanken på dette, så gå på tirsdager. Da er det tekstil-påbud😊

Anonymkode: 1c68f...56b

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet (endret)

Det blir mindre og mindre tekstiler utover ettermiddagen og kvelden ettersom gjestene blir mer komfortable med konseptet. 
Sauna-ritualene er uten tekstiler.

Det blir fort naturlig dersom du er usikker.

Endret av Alterego666
Skrevet

På hverdager varierer det i følge personalet mye fra dag til dag hvor mange som er nakne. Det kan komme en klasse med sykepleiestudenter tidlig på dagen som kaster klærne og dermed påvirker alle som kommer etter.

Anonymkode: 7d7b4...419

• Liker 4
Skrevet

På The Wells hjemmesider finner du oversikt over regelverket.

I korte trekk:

• Man trenger ikke badetøy noe sted(bortsett fra tirsdager hvor badetøy er påbudt i bassengene), men om du vil ha badetøy, må du kjøpe og bruke The Wells spesialbadetøy.
  • I alle saunaer er badetøy forbudt, men du kan dekke deg til med håndkle eller peshtemal om du vil. I saunaer med trebenker skal du alltid sitte/ligge på et håndkle slik at det ikke er direkte kontakt mellom hud og treverk.
  • Du skal dekke deg til når du går mellom ulike aktiviteter eller når du er i salongområde og restaurant. Badekåpe, tøfler og to håndklær er inkludert i billetten.
  • Det er rikelig med knagger overalt slik at du alltid har et sted å henge fra deg tekstilene når du er i bassenger, dusjer og saunaer.

Du vil se nakne mennesker. Naturlig nok mest av de ved saunaene, da badetøy er forbudt i saunaene. Det er ikke skiftegarderober inne i anlegget, bare en hovedgarderobe ved inngang, så de som bruker badetøy står som regel og tar av/på badetøy i gangene utenfor hver sauna. En del gir snart opp denne stadige skiftingen for hver sauna, så det blir ofte flere uten badetøy utover dagen. Spør du meg så er badetøy på TW bare plunder, stress og heft, og stedet nytes best uten badetøy.

• Liker 7
Skrevet

Er du heldig kan du oppleve litt spenning. Har blitt runket av ei jente der helt tilfeldig i dampbadstuen. Hun bare smilte og gikk etterpå.

Slike opplevelser kan man leve lenge på, mange yngre jenter elsker å hisse opp menn.

Anonymkode: de5fa...50d

• Liker 10
Skrevet

Tusen takk for hjelpen folkens :)

Skrevet

Ååååh The Well 💘

Første gangen jeg å mannen var der kjøpte vi badeklær, men etter en liten stund tok vi de av og puttet i lomma på badekåpa- siden har vi ikke brukt det. Er litt 50/50 av folk med og uten badetøy, men det er veldig komfortabelt og gå uten der. 

Dessverre er vi utestengt på livstid for å ha sex der, så vær forsiktig. :) 

Anonymkode: 6a5cb...e33

• Liker 10
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ååååh The Well 💘

Første gangen jeg å mannen var der kjøpte vi badeklær, men etter en liten stund tok vi de av og puttet i lomma på badekåpa- siden har vi ikke brukt det. Er litt 50/50 av folk med og uten badetøy, men det er veldig komfortabelt og gå uten der. 

Anonymkode: 6a5cb...e33

Oh shit, livstidsutestengelse altså? Hva gjorde dere? Har selv kost oss der uten direkte samleie, det er jo mulig å finne et rolig sted for seg selv?

Anonymkode: 883f0...435

• Liker 4
Skrevet

Bare det at en tråd om The Well ligger under seksualitet gjør meg uvel!

Jeg elsker stedet og vil ha med frabedt folk som går der for å kåte seg opp eller å vise fram pikken sin! Dere ødelegger stedet!

Slutt å gjør all nakenhet seksualisert!

• Liker 31
Skrevet
20 minutter siden, Pia Sofia skrev:

Bare det at en tråd om The Well ligger under seksualitet gjør meg uvel!

Jeg elsker stedet og vil ha med frabedt folk som går der for å kåte seg opp eller å vise fram pikken sin! Dere ødelegger stedet!

Slutt å gjør all nakenhet seksualisert!

Nei jeg mente ikke sånn bare tenkte at det med nakenhet passer kanskje best å snakke om her men jeg er en kvinne som vil at vi kan kunne vise pupper uten en sexuel baktanke osv 

Gjest Alterego666
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oi, Satan! Det skjer altså.

Vi har blitt fersket av personale der uten at noe har skjedd. Kan visst ikke ta det for gitt at det går så bra hver gang....

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg skjønner alle som irreterer seg over at man skriver om The Well som et sted hvor man skal knytte til sex, når det egentlig er for vellvære osv, men det kan jo skje at menn kan få ereksjon - og ikke alltid er denne å styre.. så man må jo ta høyde for at man kan se en og annen om ikke annet halvslapp i hvertfall - eller tar jeg helt feil ?

Anonymkode: 847ab...96f

• Liker 2
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner alle som irreterer seg over at man skriver om The Well som et sted hvor man skal knytte til sex, når det egentlig er for vellvære osv, men det kan jo skje at menn kan få ereksjon - og ikke alltid er denne å styre.. så man må jo ta høyde for at man kan se en og annen om ikke annet halvslapp i hvertfall - eller tar jeg helt feil ?

Anonymkode: 847ab...96f

Det kan vel hende at menn får ereksjon, men i så fall er det god folkeskikk å skjule denne til det går over og det er ikke noe problem.

Det som kan være et problem er folk som ikke klarer å holde fingrene fra hverandres kjønnsorganer og som mer eller mindre åpenlyst bedriver seksuell aktivitet. Om man ikke klarer å styre seg og dermed blir utestengt fra TW på livstid, så er det en høyst velfortjent straff. 

Anonymkode: dde17...5fb

• Liker 13
Skrevet

Når folk kritiserer andre her,fordi de forbinder nakenhet med seksualitet, så lurer jeg på åssen planet de er på. De fleste slike steder der flertallet skal løpe nakne rundt, er det en haug med halvgamle kåte griser.Fint å gjemme seg bak at "nakenhet er helt naturlig"....det er naturlig, men det er faktisk ikke naturlig at vi skal menge oss rundt med nakne ukjente folk!

Anonymkode: 54335...ff7

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når folk kritiserer andre her,fordi de forbinder nakenhet med seksualitet, så lurer jeg på åssen planet de er på. De fleste slike steder der flertallet skal løpe nakne rundt, er det en haug med halvgamle kåte griser.Fint å gjemme seg bak at "nakenhet er helt naturlig"....det er naturlig, men det er faktisk ikke naturlig at vi skal menge oss rundt med nakne ukjente folk!

Anonymkode: 54335...ff7

I mange kulturer og miljøer er det faktisk naturlig, men vi nordmenn er vel ikke vant til det, så når det skjer tar vi helt av. En parallell er til kulturer som tar seg et glass vin daglig og er fornøyd med det. For nordmenn flest er det om å gjøre å drikke seg snydens så snart det er lett tilgang på alkohol. Hadde vi vært vant til å omgås det motsatte kjønn nakne, der det er naturlig, fra vi var barn og opp gjennom oppveksten, hadde nok de fleste hatt en mer avslappet holdning til det hele. Nakenhet hadde vært nakenhet og sex hadde vært sex, uten å blande de to tilstandene i noen særlig grad. Naturister har fått det til i årevis. 
Mulig det også skulle vært et uformelt tilbud/områder for de som måtte ønske å ha seg, kikke, vise seg frem osv, osv., uten å måtte melde seg inn i diverse sluttede grupper. Sikkert fint for enkelte å kunne nyte synet av nakne eksebisjonistiske individer av motsatt kjønn, ta seg en runk eller fingring og dra hjem igjen uten å måtte stemple inn noe sted

Anonymkode: 0f697...9ea

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...