Gå til innhold

Google home (mini). Erfaringer

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Noen som har erfaringer? Google home, evt google home mini 

vurderer å kjøpe dette til noen i familien, men lurer på om det er verdt å kjøpe det, eller om det kun er nyhetens interesse og så glemmer man å bruke den etterhvert?

har lest litt på nett men får kun opp tester, og skulle gjerne hørt om andres erfaringer ☺️

Endret av Mommylife
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke erfaring med google home, men bruker google assistant(som da er "stemmen" i google home). 

Syns det er veldig kjekt. Setter på alarmer, setter på musikk, lydbøker, åpner programmer, spiller av film, søker på google osv. Kommer veldig ann på hvordan den du tenkt det til bruker ulike tjenester tror jeg.

Skrevet

Jeg har en Google Home i hovedrommet i leiligheten (stua/kjøkkenet), og så har jeg Google Home Mini på soverommet og på badet. Jeg hører masse på musikk, og jeg synes dette er en super måte å kunne ha musikk i hele leiligheten. Jeg har ingen erfaring med f.eks. Sonos, men jeg vil tro Google Home er langt billigere. 

Samtidig er det lettvint med for eksempel nedtelling, klokke, kalender, radio, nyheter og ellers ting man lurer på. Jeg synes det er veldig ålreit å ha, i alle fall. Jeg har hatt det i godt og vel ett år nå, og jeg er like fornøyd enda. Har også andre i familien som har Google Home og som er veldig fornøyd med det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...