Gå til innhold

hva er det som skjer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

det har skjedd noe skikkelig ekkelt, for plutselig så kjentes det ut som om jeg skulle bli kvalt, begynte å skjelve, tårene bare rant, og kroppen var i helspenn. tilslutt kastet jeg skikkelig opp. jeg er sykt kvalm, skjelven og klarer ikke slutte å gråte 😢 noen som har opplevd dette før? skjønner ikke hva som skjer med meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer helt an på. Hvorfor kan du ikke slutte å gråte? Lukter både angst og omgangssyke.

Anonymkode: 472fb...98f

• Liker 2
Skrevet

Angstanfall?

Skrevet

Angstanfall

Anonymkode: 65433...038

Skrevet

Hatt sånn før?

Anonymkode: 4747b...a29

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hatt sånn før?

Anonymkode: 4747b...a29

nei, jeg ikke hatt det sånn før. skikkelig ekkelt 😢 

Skrevet

Klassisk angstanfall. Helt jævlig. Bestill hastetime hos legen og få snakket ut

Anonymkode: 8c0a5...73b

Skrevet

Ligner litt på mitt angstanfall. Ta kontakt med lege

Anonymkode: 77ced...540

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

_popcorn_, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...