Gå til innhold

Gay venn (jeg er jente)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en kvinne som fra barndommen har vært gay han har aldri vært interesert i fitte osv og han har jo fått sett puppene mine mange ganger siden så på han som en jente venn nesten. Hvordan hadde dere vært med en gay guttevenn? Eller for gutter med en lesbisk jentevenn

Anonymkode: 7bf6d...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager, men jeg forstod veldig lite av det her. 🤔

Anonymkode: 45ef0...3a4

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Beklager, men jeg forstod veldig lite av det her. 🤔

Anonymkode: 45ef0...3a4

Her ble det feil ja skal rette opp.

Jeg er en kvinne som helt fra barndommen av har hatt en guttevenn som er gay. Han Har aldri vært interesert i kvinner og lignende. Og pga det så har jeg valgt å se på han slik som jeg ser på jentevennene mine og har også vært naken foran han osv. Hvordan hadde dere behandlet en venn fra motsatt kjønn som er gay eller lesbisk?

Anonymkode: 7bf6d...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en og det var veldig gøy og han var jo veldig på meg spnn koste meg osv og det er bare gøy og når vi overnattet så så han meg dusje 

Anonymkode: 7bf6d...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her ble det feil ja skal rette opp.

Jeg er en kvinne som helt fra barndommen av har hatt en guttevenn som er gay. Han Har aldri vært interesert i kvinner og lignende. Og pga det så har jeg valgt å se på han slik som jeg ser på jentevennene mine og har også vært naken foran han osv. Hvordan hadde dere behandlet en venn fra motsatt kjønn som er gay eller lesbisk?

Anonymkode: 7bf6d...3c1

Behandler alle vennene mine likt. Og er ikke naken foran noen av dem. 

Anonymkode: 4d2e1...52a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vil ikke tro hvor langt noen menn er villig til gå for å se deg naken. Ja, til og med spille gay i mange år. Hvis du slutter å la han se deg naken, vil du oppdage at han ikke orker å spille gay mer. For da har han ingenting å tjene på det.

Anonymkode: 35137...f1f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg behandler ikke mine homofile venner, noe annerledes en mine andre venner. 

 

Anonymkode: 64e7f...f67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vil ikke tro hvor langt noen menn er villig til gå for å se deg naken. Ja, til og med spille gay i mange år. Hvis du slutter å la han se deg naken, vil du oppdage at han ikke orker å spille gay mer. For da har han ingenting å tjene på det.

Anonymkode: 35137...f1f

Oi men han er faktisk det da han tenner på gutter og lignende 

Anonymkode: 7bf6d...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...