AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #1 Skrevet 4. desember 2019 Noen som vil vise julebordkjolen sin? Og hvor den er kjøpt? Jeg sliter med å finne en og tenkte jeg kunne finne inspo her. Anonymkode: 2f64e...e14 1
Stina234 Skrevet 6. desember 2019 #2 Skrevet 6. desember 2019 Jeg brukte denne kjolen på julebord forrige helg. Kjøpte den på Zalando
Djungelvrål Skrevet 6. desember 2019 #3 Skrevet 6. desember 2019 Jeg skal gå med denne ikveld. Sitter litt annerledes på meg da jeg har mer timeglassfigur enn modellen. Skal ha sorte, lave og spisse ankelboots til. 2
skruf Skrevet 6. desember 2019 #4 Skrevet 6. desember 2019 Jeg har en kjole fra Norr, dansk design, som jeg skal bruke på julebord. Og såklart til andre anledninger der jeg pynter meg litt. Kjolen er sort, og har et veldig fint snitt. Liker at den er så enkel og klassisk, for da er den evigvarende og den kan pyntes opp eller pyntes ned. https://fineting.com/klaer/kjoler/augusta-dress-black.html 1
Ella Grisella Skrevet 9. desember 2019 #5 Skrevet 9. desember 2019 Mere! Jeg sliter i år... Liker ikke stilen, og finner ingen kjoler 😮 Vil ha nedenfor knærne, og gjerne med skjørt som står litt ut ❤️
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #6 Skrevet 11. desember 2019 On 12/6/2019 at 1:38 PM, skruf said: Jeg har en kjole fra Norr, dansk design, som jeg skal bruke på julebord. Og såklart til andre anledninger der jeg pynter meg litt. Kjolen er sort, og har et veldig fint snitt. Liker at den er så enkel og klassisk, for da er den evigvarende og den kan pyntes opp eller pyntes ned. https://fineting.com/klaer/kjoler/augusta-dress-black.html det var jo fin hverdagskjole men den er jo veldig kjedelig? Anonymkode: 5709e...c29
skruf Skrevet 11. desember 2019 #7 Skrevet 11. desember 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: det var jo fin hverdagskjole men den er jo veldig kjedelig? Anonymkode: 5709e...c29 Det er jo litt hva man gjør den til, kjedelig synes jeg ikke den er. Den kan jo pyntes både opp og ned. Men nå liker jeg best klassiske kjoler som denne som har god kvalitet, enkelt snitt, og som ikke går av mote om noen måneder. Da kan jeg ha den i mange år fremover. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå