Gå til innhold

Sex med kondom

Fremhevede innlegg

Gjest Warrior
Skrevet (endret)
9 timer siden, Jr.Garcon skrev:

At det er like digg med som uten er jeg ca 100% uenig i 😅. Hvis sex uten er 10/10, så kan jeg strekke meg til at sex med kondom er 2/10. 

Hvorfor skulle de juge om det da, hvis det uansett er som du sier - like digg med som uten. ? 

Jeg har kun sex med fast partner, og etter begge har testet seg så vil et sexliv basert på kondombruk være helt uinteressant for min del. 

2/10 var nå lavt. Vil heller si 10/10 med og 9/10 uten. 

Ja sex med fast partner er jo nesten en selvfølge at man ikke bruker kondom, men med ons er det best med, og sexen er absolutt digg uansett. Det er også mye tryggere, for en mann vet jo aldri hvem han stikker kuken i. Det kan være ei som er kjempe grei en dag og ei som er babygal en annen dag. Plutselig er du far som du ikke vet om.

29 minutter siden, Jævla fyllekalas ! skrev:

Det er en sjanse jeg har valgt og ta. 

Med fast partner ja, men med ei ons også? 

Det er i alle fall enkelte som burde fått kondom limt fast på kuken for alltid. Da mener jeg de som får barn og driter i sine egne barn og ikke vil ha noe med de å gjøre. 

Endret av Kvelertak
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex med kondom er som å spise banan med skallet på.

Skrevet
1 minutt siden, bloody said:

Sex med kondom er som å spise banan med skallet på.

Har du spist banan med skallet på?

Anonymkode: 7b036...cd9

• Liker 5
Skrevet
53 minutter siden, Kvelertak skrev:

2/10 var nå lavt. Vil heller si 10/10 med og 9/10 uten. 

Ja sex med fast partner er jo nesten en selvfølge at man ikke bruker kondom, men med ons er det best med, og sexen er absolutt digg uansett. Det er også mye tryggere, for en mann vet jo aldri hvem han stikker kuken i. Det kan være ei som er kjempe grei en dag og ei som er babygal en annen dag. Plutselig er du far som du ikke vet om.

Med fast partner ja, men med ei ons også? 

Det er i alle fall enkelte som burde fått kondom limt fast på kuken for alltid. Da mener jeg de som får barn og driter i sine egne barn og ikke vil ha noe med de å gjøre. 

Ja med alle, både kjente og ukjente. Kondom er og forblir ubrukelig 

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du spist banan med skallet på?

Eh. Har du gått inn i en dyrepark og stått å onanert foran apeburet?

Skrevet
1 minutt siden, bloody said:

Eh. Har du gått inn i en dyrepark og stått å onanert foran apeburet?

???

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

???

Et dumt spørsmål fortjener inget svar.

Skrevet
4 minutter siden, bloody said:

En rar sammenligning fortjener et spørsmål.

• Liker 2
Skrevet

Jeg velger heller gjensidig onanering enn sex med kondom, og har ikke ubeskyttet sex før vedkommende har testet seg. 

Skrevet
18 timer siden, Kvelertak skrev:

De som sier de ikke kjenner noe og får ikke til å komme med kondom. Hva faen? Er det bare noe enkelte sier for å få knulle uten? Det er da like digg med kondom. 

Like digg er det absolutt ikke. Om man ikke kommer med kondom burde man kjøpe seg tynnere kondomer.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er dame og foretrekker sex med kondom. Mye mer hygienisk.

Så forskjellige kan man altså være.

Anonymkode: 0ef71...d9d

Så lenge man ikke knuller rundt er det ikke mindre hygienisk å ikke bruke kondom.

Skrevet
1 hour ago, bloody said:

Spise sjokolade med papiret på.

Bedre?

Skrevet
8 timer siden, bloody skrev:

Spise sjokolade med papiret på.

Bedre?

Nei

Anonymkode: 20f9b...e28

Skrevet
21 timer siden, Jævla fyllekalas ! skrev:

Jeg hater kondomer det er noe forbanna møkk, kjører så og si alltid uten, det eneste minuset med det er at jeg ofte må til legen for å sjekke meg for kjønnssykdommer ....  Jeg kjenner nesten ikke noe med kondom, det er ikke bare noe jeg sier, det er reelt 👍

Du får begynne å spare penger til barnebidragene som etterhvert vil komme....damer i en viss alder jakter på sånne som deg...😏

Anonymkode: 37597...a1a

• Liker 3
Skrevet

Som mann så er det åpenbart stor forskjell på det å ha sex med og uten kondom. Jeg har prøvd et par ganger med kondom på med noen veldig flotte jenter, og enda har jeg ikke kommet på grunn av det og nei det har ingenting med å få lyst til å ha sex med dama uten kondom.

Ville fint ha hatt det med kondom også dersom jeg kom like lett som uten. Noen ganger kommer den i veien og forstyrrer litt. Slik at man kommer ut av 'kosestunden' og ødelegger det hele liksom.

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sex med kondom er helt ok, men spruten skal jeg ha uten kondom! 

Anonymkode: 727ef...3e5

i musa?

Skrevet

Ved ons eller i starten av et forhold, som prevensjon er det ok

Men i fast langvarig forhold er det uaktuelt 

Anonymkode: 1a30e...0aa

Skrevet

Jeg er i et langvarig forhold med fast partnet, og vi bruker stort sett kondom, bortsett fra et par dager før og etter mens. Dette er fordi jeg ikke tåler hormonprevensjon, da jeg blir helt gal av det. Forholdet vårt er mye bedre når jeg er mer stabil til sinns, og kan faktisk strekke meg så langt som å si at det har reddet forholdet vårt - da jeg ble en helt sinnsyk ustabil kranglefant på hormonprevensjon. 

Det fungerer veldig bra for oss. Synes synd på alle damer der ute som har det på samme måte, men som sliter seg gjennom en tilværeøse hvor de føler at de ikke er seg selv og er ustabile kun fordi det er "uaktuelt" for partneren å bare bruke kondom. 

• Liker 5
Skrevet

Hadde dama kommet til meg og sagt at fra nå av så blir det kun sex med kondom så hadde vi sikker ikke hatt sex halvparten så mye..

Utenfor forhold så brukte jeg selvfølgelig men det va ikke noe jeg likte.

Anonymkode: 434b7...2bb

• Liker 1
Skrevet
På 5.12.2019 den 14.27, Jævla fyllekalas ! skrev:

Ja med alle, både kjente og ukjente. Kondom er og forblir ubrukelig 

Er det verdt 18 år med barnebidrag til feks 2-3 stk barn ? Å få litt dårligere økonomi pga kondom skrekk.

Anonymkode: 82122...4b4

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det verdt 18 år med barnebidrag til feks 2-3 stk barn ? Å få litt dårligere økonomi pga kondom skrekk.

Anonymkode: 82122...4b4

Med kort svar, ja 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...