Gå til innhold

nysgjerrige her


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fylkesnemnda består av folk med kompetanse. Tingretten likeså

Anonymkode: 57861...159

Alikevel fungerer det ikke. 

Anonymkode: c16a6...988

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å gå ut i avisa må da være det minst smarte å gjøre mot barnet sitt

Anonymkode: 42245...4c2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er at hun ønsker å drite seg ut offentlig (for jeg kan ikke se noen andre resultater av å gå til avisa og fortelle om alt barnevernet sier at hun gjør og så påstå at det ikke er sant, for folk vil tro at det i alle fall er noe i anklagene og dermed regne med at hun ikke er en god mor), men det vil ikke føles godt for verken henne eller barnet eller andre rundt henne at hun får så dårlig rykte, så de som eksperter bør fraråde dette. 

Det er bedre for alle om dette tas i de rette instanser. Jeg vet ikke om dere har norsk som morsmål eller om hun uttrykker seg like forvirrende som deg, men hvis det er tilfelle bør hun få hjelp til å skrive godt norsk, at teksten hennes har en god struktur som er logisk bygget opp og at argumentene hennes er faglige og gyldige. Da vil det være mye lettere for henne å få respekt, som hun nok vil trenge om hun skal stå opp mot et større system. (Jeg skjønner at du ikke nødvendigvis legger så mye innsats i dette i et forum, men det er bare et tips for at det skal gå best mulig.)

I tillegg synes jeg ikke målet med et bedre barnevern skal være at det skal bli vanskeligere å frata barn, for det er ikke en menneskerett å være forelder. Det er barnas beste det bør tenkes på, og det å måtte vente to ekstra år før barnet kan flytte til et bedre sted kan være svært skadelig. Derimot bør saksbehandlere være godt kvalifisert og få hjelp til å ta så riktige avgjørelser som mulig for barnets beste selv om det kan være vondt for foreldre. (Dette er bare et prinsipp og har ingenting å gjøre med denne saken som jeg ikke vet noe om.)

Anonymkode: 52cd8...b98

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...