AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #1 Skrevet 4. desember 2019 Jeg trenger litt hjelp til å forstå meg selv eller ja, jeg vet ikke.. Jeg dater en kjempe koselig, flott og ordentlig mann. Jeg får sommerfugler i magen hver gang jeg ser navnet hans på skjermen min, tenker ofte på han, og savner han når vi ikke er sammen. Jeg elsker å høre på historiene hans, stemmen hans, lære meg han å kjenne. Men, det er et stort men her. Jeg synes ikke han er spesielt kjekk eller deilig.. Han er overhodet ikke stygg, han er heller søt, og ikke min "vanlige" utseende type. Kan dette endre seg, eller bør jeg bare avslutte alt med han nå, først som sist? Da vi var ute for noen helger siden fikk han maste skryt over hvor kjekk han var, hvor flott han var. Kjente det stakk litt, for han er jo "min". Jeg skjønner ingenting av noenting.. Jeg tror jeg er betatt av ham, men jeg blir brått usikker på om jeg er betatt av han eller at jeg vil være betatt av han.. Kan det være at jeg bare er usikker på hele situasjonen og overtenker alt? Jeg har bare vært single i to måneder, og han og jeg har datet i snart en måned.. Hva gjør jeg? Anonymkode: 36ccb...9ae
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #2 Skrevet 4. desember 2019 Jeg tenker at ut i fra det du forteller virker det som du er forelsket! Og jeg vil si at utseende har litt å si, fordi man skal jo være intime og da er det jo fint å være tiltrukket av hverandre. men en person kan ha "turn ons" uten at de er modeller... og jeg tenker også det at en persons utseende vil med alder forsvinne mer eller mindre. og i lengden er ikke det å være kejje eller fin nok. heller een alminellig fyr ssom er utrolig god og har bra personlighet ovenfor en overfladisk kjekking. ja man kan finne kjekke menn med god personlighet, men mange med godt utseende kan være høye på pæra... Jeg sier go for it men ikke hvis du ikke blir på noen som helst måte tiltrukket av han kanskje, fordi da er han kanskje en venn isteden? Anonymkode: 06a36...79b
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #3 Skrevet 4. desember 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at ut i fra det du forteller virker det som du er forelsket! Og jeg vil si at utseende har litt å si, fordi man skal jo være intime og da er det jo fint å være tiltrukket av hverandre. men en person kan ha "turn ons" uten at de er modeller... og jeg tenker også det at en persons utseende vil med alder forsvinne mer eller mindre. og i lengden er ikke det å være kejje eller fin nok. heller een alminellig fyr ssom er utrolig god og har bra personlighet ovenfor en overfladisk kjekking. ja man kan finne kjekke menn med god personlighet, men mange med godt utseende kan være høye på pæra... Jeg sier go for it men ikke hvis du ikke blir på noen som helst måte tiltrukket av han kanskje, fordi da er han kanskje en venn isteden? Anonymkode: 06a36...79b Takk for svar! Jeg er absolutt tiltrukket av han, tenker på han når jeg onanerer, og gleder meg _fryktelig_ til vi endelig skal hoppe til sengs. Det er bare så rart å ikke finne han kjekk/deilig, har tidligere synes mine "erobringer" er grisedeilig. Forskjellen mellom de og han her, er jo det at han her har en helt fantastisk personlighet, får meg til å føle meg respektert, vakker og jeg kjenner jeg blir stolt, med en liten dose sjalusi(), når andre sier de kan godt ta han om det ikke skulle fungere mellom oss. Jeg er 27 nå, og jeg kjenner jo at det er en mann som han her jeg gjerne vil dele livet med, få barn med og nyte livet. Og som den gale dama jeg er, så klarer jeg å se han der med meg, ikke bare et ukjent fjes, men hans. Så kanskje det er greit at jeg ikke synes han er kjekk eller deilig? Ts Anonymkode: 36ccb...9ae 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #4 Skrevet 4. desember 2019 Jeg er faktisk redd for at du høres ut som en klisjé nå. Du har hatt dine år med disse grisedeilige, og nå vil du ha stabilitet og familieliv. Når du har fått ungene dine, er all tenning borte. Denne mannen som ikke er spesielt pen, har blitt halvtjukk og dvask i tillegg. Og sånn går no dagan fram til utroskap og skilsmisse. Ikke for å være ekkel. Jeg bare skisserer worst case. Anonymkode: ed078...bb8 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #5 Skrevet 4. desember 2019 16 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for svar! Jeg er absolutt tiltrukket av han, tenker på han når jeg onanerer, og gleder meg _fryktelig_ til vi endelig skal hoppe til sengs. Det er bare så rart å ikke finne han kjekk/deilig, har tidligere synes mine "erobringer" er grisedeilig. Forskjellen mellom de og han her, er jo det at han her har en helt fantastisk personlighet, får meg til å føle meg respektert, vakker og jeg kjenner jeg blir stolt, med en liten dose sjalusi(), når andre sier de kan godt ta han om det ikke skulle fungere mellom oss. Jeg er 27 nå, og jeg kjenner jo at det er en mann som han her jeg gjerne vil dele livet med, få barn med og nyte livet. Og som den gale dama jeg er, så klarer jeg å se han der med meg, ikke bare et ukjent fjes, men hans. Så kanskje det er greit at jeg ikke synes han er kjekk eller deilig? Ts Anonymkode: 36ccb...9ae Synes du skal gå for han jeg! høres ut som en suksess! er ikke mange menn som dette mer, og jo eldre man blir jo færre tror jeg det blir, fordi de blir jo tatt etterhvert! Anonymkode: 06a36...79b 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #6 Skrevet 4. desember 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er faktisk redd for at du høres ut som en klisjé nå. Du har hatt dine år med disse grisedeilige, og nå vil du ha stabilitet og familieliv. Når du har fått ungene dine, er all tenning borte. Denne mannen som ikke er spesielt pen, har blitt halvtjukk og dvask i tillegg. Og sånn går no dagan fram til utroskap og skilsmisse. Ikke for å være ekkel. Jeg bare skisserer worst case. Anonymkode: ed078...bb8 Ja, det skjønner jeg nå som jeg leser svarene mine, hehe. Men jeg har alltid ønsket stabilitet og familieliv, og det er nettopp derfor det ikke har gått riktig veg med kjekkasene. Jeg håper inderlig at jeg finner han kjekk når jeg har blitt enda bedre kjent med han. Men er det virkelig så sort hvit at man må synes kjæresten sin er grisedeilig? Er det ikke nok med en helt fantastisk personlighet, og en søt og pent utseende? 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes du skal gå for han jeg! høres ut som en suksess! er ikke mange menn som dette mer, og jo eldre man blir jo færre tror jeg det blir, fordi de blir jo tatt etterhvert! Anonymkode: 06a36...79b Nei, jeg tror jeg er på veg til å forhåpentligvis skyte gull fuglen. Ts Anonymkode: 36ccb...9ae
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #7 Skrevet 4. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men er det virkelig så sort hvit at man må synes kjæresten sin er grisedeilig? Er det ikke nok med en helt fantastisk personlighet, og en søt og pent utseende? Dette kan gå riktig fint. Håper det beste for dere begge to. Legg inn i kalenderen din, at du oppdaterer tråden om 7 år. 😉 Anonymkode: ed078...bb8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå