Gå til innhold

Mannfolk som kysser hele trynet

Fremhevede innlegg

Skrevet

HVA. ER. GREIA.

Jeg tok med DEN kjekkasen hjem fra byen, og da vi begynte klinte omtrent sugde han opp ansiktet mitt. Tungen løp løpsk og jeg følte han slikket meg ren i trynet...
Typ sånn her:

Hva er greia?! Hvorfor gjør noen menn sånn???

Anonymkode: 284fe...5bf

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

måtte flire litt! er vel det at de ikke har kysset så mye, og ikke vet helt hva som er godt og attraktivt. Eller så har han vært i et rart forhold tidligere kanskje? :P 

Anonymkode: 0cb8f...3e5

Skrevet

Orket ikke se klippet, men ja, opplevd det en gang selv. Ekkelt.

Anonymkode: 514a6...7b1

• Liker 1
Skrevet

Det der har jeg lurt på et par ganger og. Hadde en hvor jeg rett og slett følte meg rundsleiket av en St.Bernardsbikkje. Veeeeeeldig turn off!

Skrevet

Har møtt en sånn og håper det var første og siste gangen, det var bare skikkelig turn off

Skrevet

Menn kan være veldig glupske. De har jo dette sultne blikket når de er kåte også. Jeg klarer ikke å føle meg helt trygg på de. Har vært borti en mann som sleika meg i trynet. Dårlig ånde hadde han og. Æsj. Jævla gris 🤢

Anonymkode: f2b48...4fa

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn kan være veldig glupske. De har jo dette sultne blikket når de er kåte også. Jeg klarer ikke å føle meg helt trygg på de. Har vært borti en mann som sleika meg i trynet. Dårlig ånde hadde han og. Æsj. Jævla gris 🤢

Anonymkode: f2b48...4fa

Hahahaha kanskje det er det!! Glupskheten.. jeg fikk i alle fall heeelt bakoversveis!

Og han var SÅ kjekk, med masse potensiale. Men det der var bare helt dealbreaker. 

Anonymkode: 284fe...5bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...