Gå til innhold

Wow menneskeheten.. (ditching) LES HELE PLZ!


Sirhelen

Anbefalte innlegg

Hei dere.

Jeg føler meg så sviktet,dum,litt manipulert til å tro noe annet, og verdiløs fra noen kanter. Sier bare wow til menneskeheten. Trodde aldri dette gikk Ann av ‘vanlig vennlig virkende menneske’ å gjøre. Jeg er mer overrasket enn såret. Så:

la oss kalle denne jenta Natalie. Jeg ble kjent med Natalie da hun var bitteliten, det var jeg også. Begge ble kjent gjennom noe voksene og barn kommer sammen på søndager og tirsdager, torsdager, fredager, onsdager. Og sikkert mer.  Når vi først ble kjent så husker jeg at Natalie var så liten at hun enda brukte bleier, men sluttet etter veldig kort tid (kanskje 3 mnd etter ). Siden hun var på vei til å vokse, og trengte ikke bleier lenger. Jeg tar med dette så dere kan se hvor langt i tid jeg kjente henne. Etter noen år sammen på dette stedet (som er kirke) ble vi utrolig kjent, vi kjøpte 2 ganger like klær, foreldrene hennes ble bedre kjent med mine, hun kom på overnatting da jeg og en av meg ba om det, hun og familien hennes ville helst at vi skulle overnatte hos henne og ikke oss. Da hun overnattet hos oss, så har hun tisset på våres seng, men det var ikke noe big deal, jeg trodde jeg kjente henne såpass godt at det gikk helt fint, hun var rundt 11 år da eller 12. Jeg så henne som en familie, vi kalte hverandre bestevenner, og hun nevnte meg om noen spurte om det. Da hun var mindre var jeg den eneste vennen hun hadde, (ha det i hodet) Da hun hadde bursdager ba hun meg flere ganger om å komme. Jeg var litt syk og kvalm så jeg kunne ikke helt, men hun manipulertsnakte (når jeg ser tilbake på det) hun sa noe med « vær så snill, sirhelen kom! Det blir ikke det samme uten deg, det blir så gly med deg,’ og svarte jeg nei så sa hun ‘please da ‘ og ville ikke slutte, det var mange falske ord som kom ut av munnen hennes, om hun mener dette om meg hva har skjedd med henne nå (kommer tilbake til dette) jeg dro likevel på bursdagen og trodde hun fortjente det, jeg så henne som sagt som en familie, det var derfor jeg dro mens jeg var kvalm og følte meg syk, hadde ikke gjort dette om en venn på skolen spurte meg om det. Jeg visste at det var noe med moren henne, da jeg var fremma overnatte jeg hos henne etter bursdagen, jeg og søs var det eneste  som gjorde, (ikke de vennene på hennes skolen som kom på bursdagen) Natalie ba oss om det også, og jeg pakket noen klær før jeg dro. Denne kvelden når de skulle ta bilder for bursdagen hennes sa moren til meg og søs ‘ kan dere flytte dere litt, jeg vil ha kun bildet med Natalie og vennene hennes (fra skolen) kan ta bildet av dere sammen senere ‘ noe hun aldri gjorde. Jeg følte meg så utenfor og lei meg, hvordan kunne hun si det, vi var jo de eneste ‘ekte’ venne hennes som alltid ønsket henne godt. og hvorfor si det på den måten? Vi ville jo bare gjøre henne glad med å faktisk komme. Jeg ble litt lei meg den kvelden, men visste det ikke til noen, jeg glemte at dette skjedde neste morgen, da vi tro føltes det bra å komme hjem. Jeg tvilte aldri på Natalie selvom ting skjer her og der. Jeg trodde hun så meg på samme måte pga hva hun har sagt om meg tidligere, og vi pleide å henge så mye sammen. Vi pleide også å holde kontakt med Natalie på Snapchat og kanskje Instagram, (jeg og søs). Etterhvert, etter kanskje (5 år sammen totalt) kjente jeg at hun aldri prøvde å holde helt kontakt med oss, hun glide sakte men sikkert. Hun la ett bildet på storbyen sin der hun feriert bursdagen sin (vi var ikke der, ble heller ikke invitert) hvordan kunne hun eller moren gjøre sånt. Wow. Uansett.

 

PLUTSELIG når jeg skulle sende henne melding for å gratulere henne for at hun har begynt i samme ungdomsskole som min så stod det. ‘ Nathaild må legge deg til venn før melding kan bli synlig eller noe’ Det stod på min søs sin telefon også. Jeg tenke bare ‘wow’. Møte henne på byen og hun har forandret seg totalt for uten grunn mot meg og søs, hun ser lzm ned på oss, og ser oss på en måte som er ubehagelig. Dette gjorde hun aldri da vi pleide å være venner, så jeg var bare sjokkert, jeg trodde hun var snill. Sjokkert fordi jeg trodde jeg kjente henne, så du sier til meg at hele 7 år var bortkastet, og jeg ikke kjente henne hele det året fra hun var baby. Dette var aldri den Natalie jeg kjente, eller kunne være i nærheten av å tenke, jeg kjenner ikke dette mennesket. Wow! Hun var så bitche mot oss, det var også moren. 
 

 

jeg ble sank litt ned, vil ikke ha mere venner. 
Ikke mistfortå jeg har hatt mange venner som jeg har mistet, jeg bryr meg ikke. Vet det er normalt.

men dette var annerledes, hva er hun så bitche for ingen grunn. Dette er så vondt, jeg som så henne som en familie. Trist at noen kan forandre seg plutselig på en dag og du ikke kjenner den personenen lenger. Det virker som hun ikke hadde brydd som om jeg døde imorra, alt ord hun har sagt er bare manipulerende og rett og slett falskt. Jeg skjønner ikke at noen kan være så innmari falsk som det hun er. På alt dette så kunne hun bare fjerne meg som venn og aldri snakke til meg lenger for ingen grunn, men å være bitche på der igjen, nei æsj! 
Har ikke gjort noe jeg, det vet hun også. Hun var den personen om det skulle skjedd noe så sa hun fra og ikke brydde seg om det negative som ble sagt, hun fortsatte å være ‘Natalie’. Hvordan kan du være venn med ett menneske for 7 år, si at dere er bestevenner, få dem til å tro det samme, deretter bare forandre deg totalt på en dag og fjerne oss overlat. Dette ser ut som ett menneske uten en hjerte for meg, hadde aldri gjort folk sånt jeg, ikke om jeg fikk betalt og aldri fikk si ifra om at jeg fikk betalt for å gjøre dette. Ikke mot en jeg kjente for så lenge og lott som vi var bestevenner. Det sårer, sidene jeg var alltid der for henne om det skulle skje noe, var bare snill hele veien. 
vil ikke ha noe kontakt med en slikt menneske uansett. Disse er de menneskene som kan henge ut med deg i flere år uten venneskap følelse og bare kan skyve deg ut når de vil uten grunn, og ikke føle noe på det. Eller bry seg om deg totalt. 
 

jeg synes synd på meg som har bortkasta så mye tid. Utrolig ekkelt dette! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...