AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #1 Skrevet 4. desember 2019 Tispa mi skal operere bort en jursvulst og jeg lurte da på om jeg bør barbere henne eller klippe henne kort i forkant av operasjonen? Eller gjør vetrinæren dette? Er en langhåret hund. Bør hun da være nybadet og nybørsta? Jeg vurderer om jeg skal klippe hele hunden kort eller bare under magen? Om det da kommer til å floke seg? Eller kan jeg børste henne på ryggen og beina en til to uker etter operasjonen? Anonymkode: a2386...b22
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #2 Skrevet 4. desember 2019 Etter to uker. En uke blir kanskje for kort tid. Anonymkode: a2386...b22
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #3 Skrevet 4. desember 2019 Veterinær klipper og vasker og desinfiserer selv. Men hunden kan gjerne være normalt ren og stelt. Hvor mye rekonvalesens og hensyn som må tas etter operasjonen kommer an på mye - størrelsen på svulst, type svulst, type hund, alder, helsetilstand, hvordan operasjonen går osv. Snakk med veterinær om dette. Anonymkode: bd8d2...123
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå