AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #1 Skrevet 4. desember 2019 Vi har møttes noen ganger og jeg har blitt svært forelsket. Ønsker ta med henne på en karaokebar. Har planer om å synge Min første kjærlighet av Jahn Teigen. Anonymkode: 9c9c8...970 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #2 Skrevet 4. desember 2019 Hvorfor ikke bare spørre om hun vil være med på karaokebar? Så drar dere om hun vil og drar ikke om hun ikke vil. Anonymkode: 8bd64...c4a 3
Gjest Dævendøtte Skrevet 4. desember 2019 #3 Skrevet 4. desember 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har møttes noen ganger og jeg har blitt svært forelsket. Ønsker ta med henne på en karaokebar. Har planer om å synge Min første kjærlighet av Jahn Teigen. Anonymkode: 9c9c8...970 Kan du synge da? Hvis du virkelig er flink, hvorfor ikke synge et annet sted for henne? Samme sang, om du føler for det Eller så spør du henne om hun vil være med. Er du en karaokesanger, ikke syng mer enn to sanger den kvelden
Jdz Skrevet 4. desember 2019 #4 Skrevet 4. desember 2019 (endret) Hvis hun ikke tar seg selv alt for høytidelig og hun liker å synge, så synes jeg det høres ut som en fantastisk kreativ og god idé. Gjør en duett! Hvis det først og fremst er for å synge for henne, så kanskje ikke, i alle fall hvis forholdet er ferskt 😉 Endret 4. desember 2019 av Jdz
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #5 Skrevet 4. desember 2019 Nei, herregud. Jeg hadde så absolutt ikke likt det! Anonymkode: a8fba...346 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå