Gå til innhold

Dating og utroskap

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen her så ville datet/ons/innledet et forhold til en opptatt mann? Mange menn feks på tinder som søker noe uforpliktende. Hva skal til for at dere ville ha kontakt med en slik mann? Og hvorfor?

Anonymkode: 8b36a...b8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting skulle til så lenge han var opptatt.

Han måtte først være singel, ikke bare si at han blir singel om en stund.

• Liker 1
Skrevet

Du får ikke ærlige svar her. Ingen vil si at de gjør slikt, men det skjer jo hele tida.

Svaret er vel enkelt: Hvis man går for å være nummer 2 har man tilgang til mer attraktive menn enn om man er nummerer 1. Og akkurat det er det i hvert fall ingen som er villig til å innrømme overfor seg selv eller andre. 

Anonymkode: 54573...f12

• Liker 4
Skrevet

Ville ikke hatt sex med menn som er ute etter noe uforpliktende, og ville ikke hatt et forhold til en opptatt mann. 

Anonymkode: d0357...ce1

Skrevet

Jeg innledet forhold til en mann som var i et samboerskap. Jada, kg, halshogg meg.

Det var ikke akkurat planlagt, men ble en fuktig kveld - hvor lysten var til å ta på. 

Etter den kvelden hadde han og jeg uforpliktende sex i ett års tid. For min del var det godt å ha noen å falle tilbake på, mens jeg prøvde å finne den riktige mannen for meg. 

Vi kan jo si det slik, jeg hadde ikke gjort den tabben igjen. Jeg var 20 år, dum som et nek, og totalt blindet av oppmerksomheten og lidenskapen han viste meg. Jeg lærte da at jeg ikke vil gjøre det igjen. 

Anonymkode: 52baa...b5e

• Liker 2
Skrevet

Hva er det som gjør at opptatte menn er mer attraktive? Jeg synes ikke det, jeg synes de er turnoff og bare desperate

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen her så ville datet/ons/innledet et forhold til en opptatt mann? Mange menn feks på tinder som søker noe uforpliktende. Hva skal til for at dere ville ha kontakt med en slik mann? Og hvorfor?

Jeg dater/har seksuelle forhold til gifte menn. Tenner meg på en måte, samt at det er tilgang på deilig, lidenskapelig sex(mange gifte menn er desperate fordi de ikke får nok eller ikke sex i det hele tatt i forholdet) mens jeg samtidig dater single menn jeg vurderer for ordentlige forhold.

Anonymkode: e0388...170

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg dater/har seksuelle forhold til gifte menn. Tenner meg på en måte, samt at det er tilgang på deilig, lidenskapelig sex(mange gifte menn er desperate fordi de ikke får nok eller ikke sex i det hele tatt i forholdet) mens jeg samtidig dater single menn jeg vurderer for ordentlige forhold.

Anonymkode: e0388...170

Håper du har tid til STD cheks innimellom de ulike partnerene. Kjedelig for det "ordentlige" forholdet ditt hvis det starter med herpes eller hiv. 

Anonymkode: 73618...5a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...