Gå til innhold

Erfaring med Valergan?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har brukt det noen dager,tar det en time før leggetid g sover hele natten. Jeg har slitt lenge med søvnmangel. Da jeg prøvde Imovane våknet jeg slltid midt på natta. Valergan er ikke avhengighetsdannende og er en allergimedisin.

Anonymkode: 33604...f79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange får hangover dagen etterpå.

Anonymkode: 0c782...5cc

• Liker 1
Skrevet

Får grusom hangover. Sovner ofte flere ganger dagen derpå. 

Anonymkode: 0c945...67d

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med vallergan. For min del, ikke problemer med hangover. Og som du sier så funker de lenger en imovane  som bare hjelper på innsovning for min del. Men våkner fort av de. Og de er mer vanedannende også. 

Anonymkode: 70ca6...bfe

Skrevet

Det er veldig vanlig med hangover dagen etterpå, men dette ble bedre hos meg etter noen uker med vallergan hver natt. Jeg har vært innom det meste av sovemedisiner, gikk på imovane i årevis og nektet å bruke vallergan pga hangoveren. Til slutt måtte jeg krype til korset og gå tilbake til det. Det er noe av det beste jeg har gjort. 

Det første året tok jeg to hver natt, og sov som et barn natten gjennom, og lot meg selv bare sove ut i 11-12 timer og døse om det var det jeg måtte. Jeg sov tungt og hadde behagelige drømmer. Dette året gjorde at jeg ble mindre stresset rundt søvn, og kunne trappe ned til én. Nå sover jeg godt på den ene, og har ingen hangover, kan stå opp tidlig uten problem. 

Skrevet

Blir helt slått ut dagen etter, greide ikke holde meg våken omtrent. Sov tilsammen 18 timer etter jeg tok det

Anonymkode: e9c62...cda

Skrevet

Den fungerer bra, men hangoveren neste dag kan gi hodepine og skikkelig slappe muskler. Har mistet mange ting og kaffekopper pang i gulvet på den måten😂 tror også jeg fikk skikkelig tørre lepper og hard snørr.

Men dette er jo ikke de verste bivirkningene med mindre jobben din krever visse ting fra deg. Og den kan knocke deg ut lenger enn du vil, kanskje best å få hjelp av noen til å stå opp? 

Jeg liker mye bedre Atarax som søvnmedisin. Det er også en allergimedisin man ikke blir avhenig av, som brukes mot uro og anspenthet. Får ingen hangover eller noe.

Anonymkode: 5468e...649

Skrevet

Som alle andre sier, du føler du våkner etter en natt på fylla. Jeg pleier å føle meg helt ferdig dagen etter, ekstremt sliten og uggen i kroppen. Ville ikke tatt Vallergan dagen før du skal på jobb, da ville jeg heller prøvd noe annet for den her ødelegger dagen din. 

Anonymkode: 48b52...8db

Skrevet

Jeg hadde motsatt effekt av deg, med vallergan våknet jeg midt på natta/sov ikke i det hele tatt, mens med imovane sover jeg hele natta.

Anonymkode: 42ab2...429

Gjest Alkoholist
Skrevet

I starten blir man veldig sløv av de. I flere timer utover dagen etterpå. Kan være vanskelig å klare å stå opp også,men man sover godt om natten ihvertfall. Når man har vendt seg til dem, så virker de mer som de skal. Da tar det lengre tid før man blir trøtt på kvelden,men man sover fortsatt godt om natten. Etter lang tids bruk, så slutter de å virke. De fungerer sånn fordi de er ikke avhengighetsskapende. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...