Gå til innhold

Hvor brei?

Fremhevede innlegg

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Volumet forskjellen er 12%. Uansett så er det to feite køller. Håndleddene til de fleste normalvektige kvinner er mindre.

Anonymkode: 67b19...8da

Hva i all verden har håndleddmål med dette å gjøre? 👦

Anonymkode: 3e6c7...9c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva i all verden har håndleddmål med dette å gjøre? 👦

For meg? Mye.

Anonymkode: 67b19...8da

Skrevet

Jeg vedder på at menn måler roten, men det hadde vert mer interessant for kvinner å vite hva tuppen er 😅 det tenker hvertfall jeg. 

Anonymkode: 4afa0...e23

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vedder på at menn måler roten, men det hadde vert mer interessant for kvinner å vite hva tuppen er 😅 det tenker hvertfall jeg. 

Enig. Hilsen TS. 

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vedder på at menn måler roten, men det hadde vert mer interessant for kvinner å vite hva tuppen er 😅 det

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Hilsen TS. 

tenker hvertfall jeg. 

Min er målt på kransen - eller hva f... det heter😂

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor?

Det er da vitterlig ved roten som betyr noe ettersom det er den som er mest i åpningen!

Hvor stort hodet er betyr ikke noe for meg følelsesmessig. Men helt ærlig synes jeg normale hoder ser abdolutt best ut! En liten kant og et pent hode. Store hoder synes jeg bare ser ekle ut...

Anonymkode: b4537...505

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor?

Det er da vitterlig ved roten som betyr noe ettersom det er den som er mest i åpningen!

Hvor stort hodet er betyr ikke noe for meg følelsesmessig. Men helt ærlig synes jeg normale hoder ser abdolutt best ut! En liten kant og et pent hode. Store hoder synes jeg bare ser ekle ut...

Anonymkode: b4537...505

Bra! Min er relativt jevnt balansert.

Skrevet
10 timer siden, Konghung skrev:

Bra! Min er relativt jevnt balansert.

Roten mest i åpningen? Da må jo hele staken  være inni. Huff! Foretrekker at hodet går ut og inn ytterst. Deilig! 🙉

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Roten mest i åpningen? Da må jo hele staken  være inni. Huff! Foretrekker at hodet går ut og inn ytterst. Deilig! 🙉

Ja, det liker jeg også😊 Sjeldent jeg kommer helt inn til roten... Men uansett så handler det om et samspill, og da får en være litt fleksibel i gjøremålene👍🏻

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...