AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #1 Skrevet 3. desember 2019 Jeg har lagt merke til at mitt høyre kne er «løsere» enn venstre knee. Har ellers ingen smerter, eller plager. Jeg merket det bare når jeg tilfeldigvis tok på kneskålene og merket at høyre kneskål var «løsere». Hva kan dette skyldes? Så vidt jeg vet har jeg ikke skadet kneet e.l Anonymkode: 8450f...452
Gjest moreno Skrevet 4. desember 2019 #2 Skrevet 4. desember 2019 Det kan skyldes anatomi (dvs at det ene kneet bare ER sånn, kanskje er gropa der kneskåla skal ligge ikke «dyp nok». Det kan også skyldes at du ikke har nok muskler, feks dårlig kontakt med quadriceps.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #3 Skrevet 4. desember 2019 Begge mine knær er kjempeløse pga manglende "spor" til kneskålene. Er født sånn og gjør øvelser for å styrke musklene rundt så det holdes bedre på plass og jeg ikke trenger å bli så fort sliten i knærne. Kan lettere få betennelse i det legen så fint kalte slimposene haha. Pluss at det er en viss fare for at knærne mine kan gå ut av ledd da. Har ikke skjedd enda heldigvis.. Anonymkode: c47a6...df9
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #4 Skrevet 4. desember 2019 5 timer siden, moreno skrev: Det kan skyldes anatomi (dvs at det ene kneet bare ER sånn, kanskje er gropa der kneskåla skal ligge ikke «dyp nok». Det kan også skyldes at du ikke har nok muskler, feks dårlig kontakt med quadriceps. Godt mulig det kan skyldes at jeg ikke har nok muskler, eller at det kan være en medvirkende faktor. Jeg la også merke til at jeg hadde lite muskler rundt høyre kne faktisk. Jeg la også merke til at kneet kun føles løst ut når jeg står helt rett med bena. Bøyer jeg kneet (om så bare litt) så kjennes det like «fast» ut som venstre kne. 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Begge mine knær er kjempeløse pga manglende "spor" til kneskålene. Er født sånn og gjør øvelser for å styrke musklene rundt så det holdes bedre på plass og jeg ikke trenger å bli så fort sliten i knærne. Kan lettere få betennelse i det legen så fint kalte slimposene haha. Pluss at det er en viss fare for at knærne mine kan gå ut av ledd da. Har ikke skjedd enda heldigvis.. Anonymkode: c47a6...df9 Fint å høre fra noen andre med samme «problem». Var litt bekymret for at det kunne skyldes noe alvorlig, eller at det kom til å skape store problemer, men godt å høre at det finnes mindre alvorlige årsaker til det å ha et løst kne. Anonymkode: 8450f...452
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #5 Skrevet 4. desember 2019 Jeg er sånn på begge knærne pga for lite «spor» til kneskålene. Er operert for dette på begge sider siden kneskålene gikk så lett ut av ledd til slutt 😳 Anonymkode: bb574...d29
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå