AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #1 Skrevet 3. desember 2019 Hei. bruker tinder av og til, men føler de om er 27 - 35 år tror vi menn kun er ute etter sex. Noen er det ja, men jeg har lyst til å date eller se hvordan kjemien er med en eldre partner enn meg selv. Jeg er 26 år og har eget hus, bil og et barn som jeg har annenhver helg. Prøver å legge fram til de jeg har pratet med, at jeg ikke er fest, sex og rocknroll.. men føler de tenker «han er bare ute etter sex». Så er her en app eller liknende jeg kan prøve? Anonymkode: ee3b4...6f1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #2 Skrevet 4. desember 2019 Hva med å ikke ha bilde av deg selv halvnaken i senga som profilbilde? Eller skrive noe i bioen om at du vil ha et forhold? Anonymkode: f98c1...001 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #3 Skrevet 4. desember 2019 Lag et innlegg her på KG der du ikke er anonym, alle damene her vil kun ha yngre menn så vidt jeg forstår. Med mindre det bare er oppspinn så vil du få masse tilbud. Anonymkode: 6591f...d11
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #4 Skrevet 4. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva med å ikke ha bilde av deg selv halvnaken i senga som profilbilde? Eller skrive noe i bioen om at du vil ha et forhold? Anonymkode: f98c1...001 Hehe! Eneste form for hud jeg viser på tinder er fra skjortekragen og opp. Anonymkode: ee3b4...6f1
GrønnNellik68 Skrevet 5. desember 2019 #5 Skrevet 5. desember 2019 På 3.12.2019 den 23.35, AnonymBruker skrev: Hei. bruker tinder av og til, men føler de om er 27 - 35 år tror vi menn kun er ute etter sex. Noen er det ja, men jeg har lyst til å date eller se hvordan kjemien er med en eldre partner enn meg selv. Jeg er 26 år og har eget hus, bil og et barn som jeg har annenhver helg. Prøver å legge fram til de jeg har pratet med, at jeg ikke er fest, sex og rocknroll.. men føler de tenker «han er bare ute etter sex». Så er her en app eller liknende jeg kan prøve? Anonymkode: ee3b4...6f1 Spørs hvor mye eldre, men det er som alt annet treffer du den rette og hun er 10 år eldre så vil ikke alders forskjellen merkes mindre og mindre jo eldre en blir. Og får en fin kjemi med en som er eldre så vis at du er seriøs. Vi eldre går automatisk ut fra at yngre kun er ute etter sex men d fins unntak der som andre steder. Vis d så trygger du den andre parten på at d ikke er kun sex. Gå ut ha d gøy sammen så ser en fort hvor d bærer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå