AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #1 Skrevet 3. desember 2019 Noe jeg har bitt meg merke i de siste årene av livet mitt er at jeg lengter etter å bli forelsket i andre; følelsesrusen som følger med. Problemet er at jeg er i et forhold nå, og ikke kan gå etter andre. Selvsagt følte jeg de følelsene lenge i forholdet, og vet det ikke varer for alltid, men jeg tenker mye på det. Betyr det at jeg ikke passer inn i noe forhold? Siden jeg ikke kan få det så søker jeg gjerne etter andre former for å få meg til å føle meg bra (eller dårlig), konstant på jakt etter noe... Anonymkode: d365d...7d5
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #2 Skrevet 3. desember 2019 Hva mangler i ditt nåværende forhold? Anonymkode: 12c9b...e1a
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #3 Skrevet 3. desember 2019 Jeg har alltid vært avhengig av den forelskelsesrusen. Men samtidig bare vært i lengre forhold nesten hele livet. Det resulterte i at jeg stadig vekk var forelsket i andre. Ikke at jeg gjorde noe fysisk med noen eller lot de andre mennene få vite det. Men det er bare den rusen jeg digger så jævlig!! Så forelskelsene satt aldri dypt. Var mer forelsket i selve forelskelsen. Men jeg klarte aldri bli det på nytt i de jeg var sammen med. Måtte ha noe nytt hele tiden!! Så jeg lurer egentlig selv på hvor mye det passer for meg å være i forhold. Nå har jeg vært singel i 1,5 år da, og kan dyrke forelskelsene så mye jeg bare vil. Og det er helt sykt vanvittig deilig å ha sex med en man er så forelska i!! 😍😍 Anonymkode: 55873...4dc
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #4 Skrevet 3. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har alltid vært avhengig av den forelskelsesrusen. Men samtidig bare vært i lengre forhold nesten hele livet. Det resulterte i at jeg stadig vekk var forelsket i andre. Ikke at jeg gjorde noe fysisk med noen eller lot de andre mennene få vite det. Men det er bare den rusen jeg digger så jævlig!! Så forelskelsene satt aldri dypt. Var mer forelsket i selve forelskelsen. Men jeg klarte aldri bli det på nytt i de jeg var sammen med. Måtte ha noe nytt hele tiden!! Så jeg lurer egentlig selv på hvor mye det passer for meg å være i forhold. Nå har jeg vært singel i 1,5 år da, og kan dyrke forelskelsene så mye jeg bare vil. Og det er helt sykt vanvittig deilig å ha sex med en man er så forelska i!! 😍😍 Anonymkode: 55873...4dc Spot on!🤤 Anonymkode: 12c9b...e1a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå