Gå til innhold

Katt som tisser i vasken


Maestro

Anbefalte innlegg

Har en guttepus på 6 mnd som tisser i vaskene mine 🙄 Noen råd til og få han til og slutte?? Er det et tegn på at han begynner og bli kjønnsmoden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan det godt være. Alderen hans gir signaler om det. Julen blir uten bjelleklang tenker jeg :fnise:

Hvis vi ser bort fra alder alene, så kan det være tid for å rense vannlåsene. Katter har mye bedre luktesans enn oss mennesker, så en svak duft av ammoniakk er som en sånn stooort , blinkende skilt som det står "Pissoar" på.

Anonymkode: 975c5...1f9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Da må du jo ikke tømme kassa så ofte. Skyll med varmt vann og klor innimellom så holder det. Og kanskje en idè å kastrere katta?

Anonymkode: 7b441...02d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan det godt være. Alderen hans gir signaler om det. Julen blir uten bjelleklang tenker jeg :fnise:

Hvis vi ser bort fra alder alene, så kan det være tid for å rense vannlåsene. Katter har mye bedre luktesans enn oss mennesker, så en svak duft av ammoniakk er som en sånn stooort , blinkende skilt som det står "Pissoar" på.

Anonymkode: 975c5...1f9

Skulle til å si det samme! Kan være vannlåsene som lukter "kattedo"

Men rent praktisk - er det så ille? Hvis han ikke skvetter utenfor, har du jo fått en katt som sparer deg for mye kattesand osv. Jeg hadde syntes det var kjempeflott! Er jo bare å skylle vekk rester / klore litt osv.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så bra! Da må du jo ikke tømme kassa så ofte. Skyll med varmt vann og klor innimellom så holder det. Og kanskje en idè å kastrere katta?

Anonymkode: 7b441...02d

Han skal kastreres nå før jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en jentepus som tisser i dusjkabinettet. Hun setter seg ned og treffer perfekt ned i avløpet. Jeg har aldri prøvd å avvenne henne med det. For meg er det helt fint. Slipper å fjerne tisseklumper fra dokassen hennes. Jeg skyller med varmt vann i dusjkabinettet flere ganger daglig. 

Anonymkode: 33742...89d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min katt (som er kastrert, ja) tisser i dusjen, i vasken på badet og i badekaret. Jeg synes han er råflink, jeg! 😅 Skyller og vasker etter ham så går det så fint, så.

Anonymkode: daa34...39a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lær han heller til at det er der han skal gå på do, så slipper du å grave etter klumpene som i tillegg stinker, er jo bare å skylle ned med varmvann som andre forteller, kanskje ha noe zalo oppi. Sparer vel også penger på kattesand 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lær pus å gå på menneske do 😅 finnes sånne treningsgreier du kan bruke for å lære katten det 😂

Anonymkode: 91e0f...9fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...