Gå til innhold

Mageproblemer ved spiseforstyrrelser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet at mange med spiseforstyrrelser sliter med forstoppelse, men jeg er så plaget av løsere mage og ufullstendig tømming. Jeg vet ikke om det er spiseforstyrrelsen som gjør det eller angst, men det er ihvertfall ikke noe medisinsk galt med meg. Er det flere som har slitt med magen i denne enden av spekteret? Er så forferdelig slitsomt..

Anonymkode: b5c68...9f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at mange med spiseforstyrrelser sliter med forstoppelse, men jeg er så plaget av løsere mage og ufullstendig tømming. Jeg vet ikke om det er spiseforstyrrelsen som gjør det eller angst, men det er ihvertfall ikke noe medisinsk galt med meg. Er det flere som har slitt med magen i denne enden av spekteret? Er så forferdelig slitsomt..

Ja jeg har kronisk diaré å smerter i magen hele dagen, dette pga at jeg har ødelagt tarmen av for lite næring å oppkast osv. 

Anonymkode: 226af...b5f

Skrevet

Spiser du mye lettprodukter med aspartam og lignende? 

Anonymkode: 3d306...faa

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spiser du mye lettprodukter med aspartam og lignende? 

Anonymkode: 3d306...faa

Nei ingenting med kunstig søtning.. 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg har kronisk diaré å smerter i magen hele dagen, dette pga at jeg har ødelagt tarmen av for lite næring å oppkast osv. 

Ånei så fælt😣 jeg er så redd for at dette blir permanent. Har vært sånn i 3,5 år, men da har jeg altså ikke vært frisk

Skrevet

Det kan ha med sammensetningen av maten din. Hvis du f.eks spiser masse grønnsaker+kjøtt/fisk/veg-produkt, men dropper karbo-kilden pasta/ris/potet eller brød i måltidet.

Anonymkode: 0130e...ce2

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ånei så fælt😣 jeg er så redd for at dette blir permanent. Har vært sånn i 3,5 år, men da har jeg altså ikke vært frisk

Ja har blitt permanent for meg dessverre😢

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan ha med sammensetningen av maten din. Hvis du f.eks spiser masse grønnsaker+kjøtt/fisk/veg-produkt, men dropper karbo-kilden pasta/ris/potet eller brød i måltidet.

Anonymkode: 0130e...ce2

Jeg gjorde nettopp det i lang tid, da var det ganske lavkarbo, men nå spiser jeg mer av feks havregryn og søtpotet, men det blir ikke bra uansett hva jeg spiser. Jeg spiser mye grønnsaker og bær, men det skulle man jo kunne gjøre.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...