OnFire Skrevet 3. desember 2019 #1 Skrevet 3. desember 2019 Så at det var en mann her inne som skrev "send PM", med bare kjønn og alder. Helt ut av det blå. Jeg er også medlem av en singelgruppe på Facebook, og der er det stadig menn som mener at damer skal kontakte dem, på uhyre tynt grunnlag, men på Facebook har man gjerne et profilbilde som sier noe om hvordan man ser ut i det minste. Hva er greia? Man må i det minste vise hvordan man er og ha en viss kontakt på forumet eller i gruppa først, deretter kan man fortsette på PM. Og hvorfor i det hele tatt skrive "send PM" til en dame man vet omtrent null og niks om? Hva er sannsynligheten for at dette er en litt pen dame som man vil ha god kjemi med? Man bør som sagt ha litt ålreit kontakt først, og så får man gjerne ta det videre på PM og håpe at utseendet er innenfor preferansene. Virker bare så desperat, og slapt, å gjøre det slik. Som mann må man gjøre en skikkelig innsats om man vil komme i kontakt med noen. 2
visp Skrevet 3. desember 2019 #2 Skrevet 3. desember 2019 Enda bedre er det når de ikke oppgir kjønn eller alder. Ole 17 år møter Olga på 90. Det går sikkert veldig bra:)
GrønnNellik68 Skrevet 3. desember 2019 #3 Skrevet 3. desember 2019 Eller menn som sier.... å hadde vært så koselig om du kunne fått jobb her og flyttet hit. Da skulle vi ha kost oss. Da har de sett bilde av meg men jeg har aldri prata med dem før eller sett bilde av dem. Hva tenker en sånne menn??
Bamseklemmer Skrevet 4. desember 2019 #4 Skrevet 4. desember 2019 6 timer siden, Bente1234 skrev: Hva tenker en sånne menn?? Det er nok menn og kvinner som skriver med erigert kjønnsorgan😂@Bente1234...Da kommer det mye løfter og med mange skrivefeiler på tastaturet... Hittil har jeg truffet ei som var verpesyk, ei gifteklar kvinne, og noen som bare vil se snabelen min, og mange som spør om råd eller vil dele erfaring. Felles for dem alle er at de er meget hyggelige, har ikke hatt noen betenkeligheter med å treffe dem, men de bor jo i andre enden av landet😂 De fleste vil jo være anonyme da, og det respekterer jeg, og jeg respekterer det meste. Jeg viser bilde til de som vil sjekke kjemien med meg, men jeg synes også at tastaturet krever en viss kjemi😉
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå