AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #1 Skrevet 3. desember 2019 Dere med uføre hva er din glede i hverdagen? Hvordan tar du vare på deg selv? Er det noe du ser du fram til i livet? Jeg er ungufør og har hvert det i snart 2 år. Ser ingen mening med dette livet 😶 trenger tips og råd Anonymkode: 29c37...4d1 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #2 Skrevet 3. desember 2019 Barn, mann, kjæledyr, varm kaffe om morgenen, tur, spesielt når det regner og er kaldt, solnedganger/soloppganger, god mat, god drikke, seine kvelder med serier i senga med mannen og masse chips/snop, de gangene vi får dratt på ferie, være kreativ, holde det fint hjemme. Tror jeg kunne fortsatt i det uendelige, er takknemlig for det meste i hverdagen min utenom helsa. Vet allikevel at selv helsen kunne vært verre så er vel egentlig ganske takknemlig og glad for det også. Anonymkode: 5e60e...482 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #3 Skrevet 3. desember 2019 Barna mine, matlaging/baking, den lille jobben jeg har ved siden, god musikk, gode serier eller filmer, bøker, håndarbeid, venner når jeg orker det, resten av familien min. Anonymkode: 7bcb5...f6d
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #4 Skrevet 3. desember 2019 Arbeider som frivillig for Dyrebeskyttelsen, når jeg har tid og orker dette. Telle-tråder her på Kvinneguiden. Redigere på Wikipedia. Legge til bilder og sånn... Anonymkode: 81aca...2e2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #5 Skrevet 3. desember 2019 Rolige morgener/formiddager foran tv-en med kaffe +++ . Deretter ut og gå tur hvis form og føre tillater det. Resten av kvelden foran tv--en. Og internett da! Anonymkode: 8537f...21a 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #6 Skrevet 3. desember 2019 Jeg lider jo av en tilbakevendene depresjon, så er vanskelig å finne små gleder for meg lengre, og det er nettopp de små gledene jeg savner mest av alt. ❤️ Heldigvis kan jeg ha bedre perioder, og da er det ting som å se en god serie jeg er blitt hektet på, ta en varm kopp kaffe på morgenen, besøke noen jeg vet jeg kan skravle godt med, gå tur i fint høst/vår vær med en lykkelig hund, stor handel med min mor, har jeg alltid likt, høre på oppløftende og fin musikk, se en god komedie og le masse. Anonymkode: 4179a...d5a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå