Gå til innhold

Baby og søvn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er det egentlig som gjør at baby våkner så UTROLIG mye på natt? Baby har bikket 10 måneder, og nettene har bare blitt verre og verre. På grunn av de hyppige oppvåkningene samsover vi, og han ammes på natt. Jeg er helt fullstendig desperat etter søvn, og har ikke noe som helst snev av energi å sette i gang en kamp om å nattavvende eller få ham til å sove i egen seng. Han sover alene i vår seng fra 19-22 og våkner like ofte da. Nå har jeg ligget her siden klokken 22 og ikke fått et eneste minutt på øyet, enda jeg er stuptrøtt. Han våkner med bare minutters mellomrom.. 

han spiser 4 måltider i løpet av en dag, ammes mye, sover to lurer på alt fra 30 min til 1,5 per lur (oftest 30 min). 
 

Storesøster var lik, men det ga seg mellom hun var 1-1,5. Hun har nå begynt å våkne igjen (snart 3), så vi har to som våkner flere ganger om natta. Helt forderdelig. Tips???

Anonymkode: 5f375...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Off, det hørtes ikke noe særlig greit ut. Føler med deg. Mangel på søvn kan gå på helse løs 😬

Kan det være en grunn til at han våkner? Er han sulten? Forkjølet? Ørebetennelse?

Hvis jeg var deg ville jeg bedt om råd på helsestasjonen. Forhåpentligvis har de noen gode tips og råd å komme med ❤️

Håper det ordner seg for deg og at du får sove bedre snart 🤗 lykke til!

Anonymkode: a8e6a...727

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...