hobbykokken Skrevet 2. desember 2019 #1 Del Skrevet 2. desember 2019 Jeg mener feks: SiljeJørgensen Turkishdelight Cess Annepanne Idadir Kathrinekalmoe CathrineVoreland Lindasofie Hvordan har det gått? Husker også ei som het Marlene med kjæreste i Tunisia. Spent på hvordan det går med disse og om andre her inne også leste disse bloggene 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 3. desember 2019 #2 Del Skrevet 3. desember 2019 Tyrkerbloggerne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbykokken Skrevet 3. desember 2019 Forfatter #3 Del Skrevet 3. desember 2019 29 minutter siden, O.G. skrev: Tyrkerbloggerne? For noen år tilbake var det endel norske damer med tyrkisk kjæreste / ektefelle som blogget 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Herix Skrevet 3. desember 2019 #4 Del Skrevet 3. desember 2019 Visste ikke dette var en greie engang 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 3. desember 2019 #5 Del Skrevet 3. desember 2019 9 timer siden, hobbykokken skrev: Jeg mener feks: SiljeJørgensen Turkishdelight Cess Annepanne Idadir Kathrinekalmoe CathrineVoreland Lindasofie Hvordan har det gått? Husker også ei som het Marlene med kjæreste i Tunisia. Spent på hvordan det går med disse og om andre her inne også leste disse bloggene Turkishdelight finner du på Instagram her: https://instagram.com/anetteoz?igshid=19ug42dmispv0 Vært gift i 10 eller 11 år, to barn og bor i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 3. desember 2019 #6 Del Skrevet 3. desember 2019 1 time siden, hobbykokken skrev: For noen år tilbake var det endel norske damer med tyrkisk kjæreste / ektefelle som blogget Ok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady T Skrevet 3. desember 2019 #7 Del Skrevet 3. desember 2019 Nina Amira leste jeg. Vet ikke hvorfor. Husker ikke om mannen var fra Tyrkia eller hvor han var fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegserdeg Skrevet 4. desember 2019 #8 Del Skrevet 4. desember 2019 (endret) Idadir er på instagram, singel, mye festing og er i Miami nå. Endret 4. desember 2019 av Jegserdeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
261010 Skrevet 4. desember 2019 #9 Del Skrevet 4. desember 2019 Haha dette var gøy, jeg er jo med på lista 🙈 Silje Jørgensen og mannen bor i Norge og har bodd her noen år nå Turkish delight er fortsatt gift med sin mann, de bor i Norge og har 2 barn sammen. Annepanne, mannen kom aldri til Norge, hun er gift med en norsk mann og de har to barn sammen. Kathrine K og mannen er skilt, og bor fortsatt i hvert sitt land. Kathrine er forlovet på nytt med en Norsk mann. Også har vi meg selv, Linda Sofie. Jeg og han jeg var sammen med når jeg blogget, gjorde det slutt etter ca et år! Jeg var alt for ung til å være i et slikt forhold, det ser jeg nå i ettertid! Men jeg fikk mange gode vennskap fra å hatt bloggen. Etter det så hadde jeg flere useriøse forhold der som aldri ble noe ordentlig, og jeg la Tyrkia på hylla. I 2016 møtte jeg mannen i mitt liv mens jeg var på trening i Sverige. Vi flyttet sammen i Sverige og er nå gift på andre året og har tvillinger som er litt over et år 🙂 hadde ikke vært i Tyrkia på 3 år, før vi reiste nå en tur i sommer. Blir nok en tur neste år for litt sol og bading ❤️ 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest expatityrkia Skrevet 11. desember 2019 #10 Del Skrevet 11. desember 2019 På 3.12.2019 den 9.56, Lady T skrev: Nina Amira leste jeg. Vet ikke hvorfor. Husker ikke om mannen var fra Tyrkia eller hvor han var fra. Mannen er vel albaner. Følger henne på instagram. De er sammen fortsatt og hun har tatt av hijaben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå