Gå til innhold

ta med ski til legen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

skal til legen denne uka, tar ca 40min å komme seg dit (buss), og siden det er litt tiltak vurderer jeg å gå på ski samtidig siden legekontoret ligger rett ved marka. Men det innebærer at jeg må ta med skiene og la de stå på venterommet, ville det vært veldig rart/upassende?...

Anonymkode: 2e16f...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge du hadde slått av all snøen før du tok dem med inn hadde det bare vært artig :) Hilsen lege. 

Anonymkode: 41b24...13a

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre du skal til legen for å få sykemelding på grunn av vond rygg, tenker jeg dette utelukkende er positivt :) 

Anonymkode: 3b4ca...174

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Med mindre du skal til legen for å få sykemelding på grunn av vond rygg, tenker jeg dette utelukkende er positivt :) 

Anonymkode: 3b4ca...174

Selv med vond rygg er dette utelukkende positivt 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Nina1975 skrev:

Dunk av deg snøen og sett skiene på utsiden. Ha med skobytte. 

Hvorfor skobytte?

 

Anonymkode: f93de...55c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nina1975 skrev:

Dunk av deg snøen og sett skiene på utsiden. Ha med skobytte. 

Tenkte å ha på joggesko inne hos legen. Men har ikke så lyst til å sette skiene utenfor, er jo større sjanse at de blir stjålet der? Er en skiløype rett utafor (Granåsen), men kanskje det går greit å sette de ved stadionen der, men er litt engstelig for tyveri... Men vanker jo sikkert ikke så mange rundt der på morningen som vil stjele ski

Anonymkode: 2e16f...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina1975
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skobytte?

 

Anonymkode: f93de...55c

Fordi skisko ofte er glatte og fordi du slipper å skille deg så voldsomt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kanskje hvis jeg setter de utenfor venterommet? Er fortsatt inne, men kun de som skal til legekontoret pleier å dra til sjette etasje, men kanskje litt mindre sjenerende enn på venterommet..

Anonymkode: 2e16f...89c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge du hadde slått av all snøen før du tok dem med inn hadde det bare vært artig :) Hilsen lege. 

Anonymkode: 41b24...13a

hihi, så bra!

 

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med mindre du skal til legen for å få sykemelding på grunn av vond rygg, tenker jeg dette utelukkende er positivt :) 

Anonymkode: 3b4ca...174

Bra å høre! Skal dit for noe psykisk, et rådene jeg får oftest er faktisk å komme meg ut, så dette viser jo bare at jeg tar dem på alvor 😅

Anonymkode: 2e16f...89c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nina1975 skrev:

Fordi skisko ofte er glatte og fordi du slipper å skille deg så voldsomt ut.

Man bruker vel uansett skoposer inne hos lege?

Regner også med at det er snakk om langrennsstøvler og ikke slalåm, så er jo begrensa hvor mye man skiller seg ut for de som gidder å bry seg med slikt. 

Anonymkode: 8288a...380

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ha på deg skiene så går du inn på ski til legen :fnise:

Anonymkode: b1ca1...1fa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sett på de venterommet 😊 Eller så kan du jo også ta de med inn på kontoret. Det går nok helt fint 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man bruker vel uansett skoposer inne hos lege?

Regner også med at det er snakk om langrennsstøvler og ikke slalåm, så er jo begrensa hvor mye man skiller seg ut for de som gidder å bry seg med slikt. 

Anonymkode: 8288a...380

Skoposer? Aldri brukt🤣

Anonymkode: fba80...5be

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenker det er en sjanse for at de blir stjålet, utenom det så er det ikke problem så lenge du tåler at et par ser på deg fordi de er nysgjerrige. Du kan jo på et senere tidspunkt vurdere kjøpe en form for GPS tracker som du fester på skiene i tilfelle noen tar de

Anonymkode: bb68e...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker det er en sjanse for at de blir stjålet, utenom det så er det ikke problem så lenge du tåler at et par ser på deg fordi de er nysgjerrige. Du kan jo på et senere tidspunkt vurdere kjøpe en form for GPS tracker som du fester på skiene i tilfelle noen tar de

Anonymkode: bb68e...c2f

Hmm. Tror ikke de blir stjålet hvis jeg tar de inn på legekontoret. Er ofte ikke så altfor mange der (varierer jo såklart), og er i sjette etasje ganske avskåret fra mye annet.. Men kanskje jeg kan ta de med inn på legekontoret... Eller kanskje jeg ikke skal ta sjansen på at de blir stjålet.

Anonymkode: 2e16f...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sett skiene på utsiden.

Anonymkode: d8dc9...d22

men da kan de jo bli stjålet? men utsiden av legekontoret i sjette etasje kanskje? i stedet for ute 

Anonymkode: 2e16f...89c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...