AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #1 Skrevet 2. desember 2019 Hei. For noen uker siden begynte jeg å date en fra et annet land mens jeg er på utveksling. Vi hadde det gøy, møttes ganske mye, daglig kontakt osv over noen uker. Jeg trodde vi begge var i ferd med å bli forelsket, for han skrev stadig at han var glad i meg, at han elsket å tilbringe tid med meg, og han var ikke redd for å kysse meg på pannen osv offentlig. Dessverre skal han flytte hjem før meg, og han var til min overraskelse (og skuffelse) ikke interessert i et avstandsforhold. Jeg trodde virkelig han hadde større interesse og følte mer for meg enn han trolig gjorde, for for meg ville ikke denne avstanden vært et problem. Vi snakket om dette og møttes et par ekstra ganger før vi plutselig sluttet å snakke sammen ut av det blå. Nå har det gått en uke uten kontakt og jeg savner han og synes det er vanskelig at vi bare sluttet å snakke. Jeg føler at vi har noe uoppgjort ved å bare kutte all kontakt. Burde jeg sende han en melding? Og hva burde jeg i såfall skrive? Synes hele denne situasjonen er fryktelig trist da jeg virkelig trivdes godt med han. Anonymkode: d2621...418
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #3 Skrevet 2. desember 2019 3 timer siden, UglerIMosen skrev: Nei, han er ikke interessert. Var ikke akkurat det jeg spurte om. Det er opplagt at han ikke er interessert nok. Anonymkode: d2621...418
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #4 Skrevet 2. desember 2019 Ta ansvar selv. Anonymkode: 09c86...58f
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #5 Skrevet 2. desember 2019 Nei, ikke send noe mer. Han har svart deg og er ikke interessert. Anonymkode: 67849...34f 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #6 Skrevet 2. desember 2019 Men hva ønsket han i utgangspunktet ut av relasjonen? Han visste vel at dere begge skulle flytte hjem. Jeg tipper han kun ønsket et fysisk forhold mtp det. Hadde derfor droppet å skrevet noe mer. Anonymkode: d7ef2...a81 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #7 Skrevet 2. desember 2019 Du kan vel sende en melding om han nå har flytta? Si at du synes dere fikk en brå slutt. Svarer han ikke har du ihvertfall gjort ditt tenker jeg. Taper ingenting på det. Anonymkode: 1fea1...fc1 1
Gjest UglerIMosen Skrevet 2. desember 2019 #8 Skrevet 2. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Var ikke akkurat det jeg spurte om. Det er opplagt at han ikke er interessert nok. Anonymkode: d2621...418 Jo, du spurte om du burde sende melding. Jeg svarte; nei, han er ikke interessert. Ett klinkende klart ‘nei’ der altså.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #9 Skrevet 2. desember 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan vel sende en melding om han nå har flytta? Si at du synes dere fikk en brå slutt. Svarer han ikke har du ihvertfall gjort ditt tenker jeg. Taper ingenting på det. Anonymkode: 1fea1...fc1 Endte opp med å gjøre dette.. Surprise, surprise, han svarte ikke - ikke at det spiller noen rolle, meldingen ville ikke utgjort noen forskjell uansett. I det minste har jeg i alle fall prøvd å avslutte det på en ordentlig måte. Skuffelsen går forhåpentligvis over om kort tid. Den siste uken har den vært stor. Jeg kjente han ikke lenge, men trivdes godt med han og trodde hele tiden at han var ute etter noe mer. Føler meg litt lurt. Anonymkode: d2621...418
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå