AnonymBruker · #1 Posted Monday at 12:13 PM Vis jeg kjøper smågodt to uker før julaften vil det holde seg tro? Har lyst på en liten pose på julemorgen men jeg bor så langt unna Candy King utsalg. Så hvor lenge før jul kan jeg handle smågodt? Noen som vet? Anonymkode: 19d75...50d 0 Share this post Link to post Share on other sites
AnonymBruker · #2 Posted Monday at 03:21 PM Tror ikke to uker skal være noe problem, om det er ferskt i utgangspunktet. Oppbevarer du det i en lufttett boks vil det også hjelpe med å bevare ferskheten. Anonymkode: 6cc47...a4f 0 Share this post Link to post Share on other sites
Camillapb · #3 Posted Monday at 10:39 PM I lufttett boks vil det nok gå, men det vil nok endre smak av å ligge med så mange blandende smaker i så lang tid 0 Share this post Link to post Share on other sites
AnonymBruker · #4 Posted Monday at 11:53 PM Legg det i kjøleskapet også, så holdet det en evighet. Anonymkode: c8908...2fd 1 Share this post Link to post Share on other sites
AnonymBruker · #5 Posted Tuesday at 07:57 PM Oktober, skal holde seg til jul da. Anonymkode: d7c4d...d19 0 Share this post Link to post Share on other sites