Gå til innhold

Kunne jeg blitt seksuelt misbrukt som barn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kom på en hendelse som hendte for mange år siden, jeg husker ikke hvor gammel jeg var, men sikkert rundt 10-11år. (veldig usikker på alder) 

Jeg satt på jernbanestasjonen og ventet på at min mor skulle komme å hente meg. (I trondheim) Foran meg sitter det en eldre mann å stirrer på meg, jeg ser da at han går i Narvesen og henter seg en kulepenn. Han skreiv noe på et kort, før han gikk forbi meg å kastet kortet på meg, for så å gå ut av jernbanestasjonen. 
Jeg ble jo selvsagt nysgjerrig, og leste hva som sto. Jeg husker ikke ordrett hva som sto der, men noe sånt som dette. 

"Jeg kjenner deg, og jeg vil du skal møte meg xxxx klokken xxx." Det nok noe mer som sto der, men dette husker jeg ikke. 
Jeg skjønte jo fort at han ikke viste hvem jeg var, og jeg viste kortet da jeg møtte min mor. Hun kastet det bare, og siden har vi ikke snakket noe om dette. 

Mulig jeg kunne blitt utsatt for et overgrep om jeg trodde på han? 

Anonymkode: 40a9c...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det kunne du nok - men du gjorde ikke noe med det, ikke noe skjedde og da er det strengt tatt ikke noe mer å tenke på.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det ville du blitt om du møte han. Rart at din mor bare kastet det og ikke gikk til politiet med det. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis ja. Det er jo også en mulighet for at det var noe annet, f eks at han trodde han var faren din eller noe slikt. Søkt, ja. Men en liten mulighet for noe slikt. 

Enig i at moren din burde kontaktet politiet. Han prøvde nok seg på andre også, og da kunne kanskje det blitt avverget. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Ingen her kan vite hva han hadde tenkt til. Kan være mye rart. Ikke automatisk et overgrep. Kun han som vet. Ikke tenk mer på det. Det er fortid og ingenting skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...