Gå til innhold

Lite gamingbord?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som kan anbefale meg et gamingbord som er mindre enn 120?

Anonymkode: 0ae8d...7c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var jo et litt merkelig spørsmål. Hva spør du egentlig etter? Skal du ha et bord til poker og Carcassonne, eller er det et skrivebord du spør etter? 120 hva?

Anonymkode: 1c093...e3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.12.2019 den 21.49, AnonymBruker skrev:

Var jo et litt merkelig spørsmål. Hva spør du egentlig etter? Skal du ha et bord til poker og Carcassonne, eller er det et skrivebord du spør etter? 120 hva?

Anonymkode: 1c093...e3b

Med tanke på at underforumet heter data, spill og teknologi så regnet jeg med at folk forsto at et gamingbord er et gamingbord. Hadde du googlet gamingbord så hadde du skjønt spørsmålet, men siden du ikke skjønte hva et gamingbord er så er nok ikke du i målgruppen for spørsmålet mitt heller så...takk for interessen.

Anonymkode: 0ae8d...7c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Ser at tråden er litt gammel, men jeg hadde et liknende problem og fant ingen skrivebord som passet i størrelse når jeg skulle gå over til hjemmekontor. Så kanskje det er flere som fortsatt har samme problem. Det jeg gjorde var å kjøpe en løs bordplate som jeg skjærte til så at den passet perfekt der jeg ville ha skrivebordet, og festet den til dette hev/senk understellet fra DPJ Workspace. Så nå ser skrivebordet nesten plassbygd ut, og jeg har muligheten til å justere det så det passer til min høyde, og får bevegd meg litt mer når jeg jobber. Ser det står på hjemmesiden at den passer til bordplater fra 100cm bredde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

linnino skrev (25 minutter siden):

Ser at tråden er litt gammel, men jeg hadde et liknende problem og fant ingen skrivebord som passet i størrelse når jeg skulle gå over til hjemmekontor. Så kanskje det er flere som fortsatt har samme problem. Det jeg gjorde var å kjøpe en løs bordplate som jeg skjærte til så at den passet perfekt der jeg ville ha skrivebordet, og festet den til dette hev/senk understellet fra DPJ Workspace. Så nå ser skrivebordet nesten plassbygd ut, og jeg har muligheten til å justere det så det passer til min høyde, og får bevegd meg litt mer når jeg jobber. Ser det står på hjemmesiden at den passer til bordplater fra 100cm bredde.

Drøy pris på det understellet, er også samme understellet som Ikea bruker.

https://www.ikea.com/no/no/p/bekant-arbeidsbord-sitte-sta-svartbeiset-askefiner-hvit-s89282242/

Anonymkode: 31aba...ddc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det var jeg som opprettet denne tråden.. :P Uansett vi ommøblerte på rommet heller og kjøpte et skikkelig gamingbord når vi først skulle ha et. 

Anonymkode: 0ae8d...7c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Drøy pris på det understellet, er også samme understellet som Ikea bruker.

https://www.ikea.com/no/no/p/bekant-arbeidsbord-sitte-sta-svartbeiset-askefiner-hvit-s89282242/

Anonymkode: 31aba...ddc

Ja, det er sikkert greit det også! Jeg valgte heller det fra DPJ Workspace siden det tåler opp til 100 kg.

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tror det var jeg som opprettet denne tråden.. :P Uansett vi ommøblerte på rommet heller og kjøpte et skikkelig gamingbord når vi først skulle ha et. 

Anonymkode: 0ae8d...7c1

Aha, bra det ordnet seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

linnino skrev (1 time siden):

Ja, det er sikkert greit det også! Jeg valgte heller det fra DPJ Workspace siden det tåler opp til 100 kg.

Aha, bra det ordnet seg!

Understellet er det samme og kommer fra samme fabrikk, Ikea har tydeligvis lagt inn en sikkerhetsmargin på kapasiteten. Forskjellen er at DPJ Workspace selger det samme produktet til blodpris uten plate, kundegruppen til DPJ virker også til å være bedrifter.  

Anonymkode: 31aba...ddc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 15.4.2021 den 0.08):

Understellet er det samme og kommer fra samme fabrikk, Ikea har tydeligvis lagt inn en sikkerhetsmargin på kapasiteten. Forskjellen er at DPJ Workspace selger det samme produktet til blodpris uten plate, kundegruppen til DPJ virker også til å være bedrifter.  

Anonymkode: 31aba...ddc

Aha, det kan godt hende. Det vet jeg ikke noe om. Uansett liker jeg bedre utseende på det fra DPJ, litt mer rene linjer og firkantet. Ikea sitt var så rundt og klumpete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...