Gå til innhold

Noen med erfaring fra datingsiden Match?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er ny på Match og får stadig opp at brukere blokkerer meg? dette er brukere jeg ikke har besøkt profilen til en gang, aldri kontaktet. Hva er greia med det? ser at de har vært inne på min profil og deretter har de blokkert...er ikke det rart? 

Lurer også på om det generelt er slik, på datingsider, at veldig mange bare er ute etter sex? Fikk forespørsel, rett på sak, i dag om jeg kunne tenke meg å treffes for sex og nærhet? eh...nei....? 

Kan noen opplyse meg? Ny i denne verdenen....

Anonymkode: 715de...a6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du mann eller dame ? 

Anonymkode: 703a7...95c

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er du mann eller dame ? 

Dame (og tror jeg kan si jeg anses for å være nokså attraktiv....)

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dame (og tror jeg kan si jeg anses for å være nokså attraktiv....)

Da er det rart du blir blokkert da... jeg er ikke på match, men er på sukker og tinder og aldri opplevd at noen har blokkert meg eller slettet match eller noe sånt. Kanskje det er en feil i systemet? Eller at de har slettet profilene sine? Har opplevd på sukker at det kan stå "denne brukeren har deaktivet profilen sin" men ikke blokkert. Har du skrevet noe rart i bioen din eller noe sånt da? 

Skrevet

Match har brukt bots og ansatte for å holde på betalende kunder. Ville ikke brukt dem.

Anonymkode: d18f2...fd6

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er det rart du blir blokkert da... jeg er ikke på match, men er på sukker og tinder og aldri opplevd at noen har blokkert meg eller slettet match eller noe sånt. Kanskje det er en feil i systemet? Eller at de har slettet profilene sine? Har opplevd på sukker at det kan stå "denne brukeren har deaktivet profilen sin" men ikke blokkert. Har du skrevet noe rart i bioen din eller noe sånt da? 

Ja jeg syns det er rart, men i begynnelsen hadde jg ikke bilde. Kan det være derfor en del har blokkert kanskje? Jeg har ikke skrevet noe rart i profilen nei. :) 

Men du som er på sukker, da har du sikkert litt erfaring med slike sider....du vet, på de fleste står det noe om når de var online/pålogget sist, men så er det noen få det ikke står noe på i det hele tatt. Hva kommer det av? Jeg har ingen funksjon på min profil der jeg kan skru av om jeg vil være synlig pålogget eller ei.

Jeg har sendt en melding til en fyr. Den eneste meldingen jeg har sendt der inne, og i går stå det på ham " sist pålogget for 24 timer siden" men i dag står det ingenting...? Sånt skjønner jeg heller ikke. Kan heller ikke se om mld er lest. Møkk :( eneste jeg har lyst å ha kontakt med, også er han liksom "av"? :( 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...