Gå til innhold

Ved orgasme presses kuken ut. Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid hatt et utrolig bra sexliv, men etter barn nr. 3 sliter jeg.

Hver gang jeg holder på å komme så presses kuken/dildoen ut med så stor kraft at det blir vanskelig å fullføre. Har dermed ikke hatt skikkelig orgasme siden 3. Mann ble født for over 2 år siden.gynekologen sier det ser normalt ut for noen som har født 3 barn. Men er det virkelig normalt at dette skal skje?

Noen som har noen råd?. Savner virkelig det å komme..

Anonymkode: ffca4...bef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik har jeg alltid hatt det. Fingre går bra, så kommer med fingring(g-punkt)  og stimulering av klitoris. De fleste kommer jo ikke vaginalt uansett men får jo orgasme likevel. Dere må finne nye teknikker. 

Selv syntes jeg det ikke er så stort problem, fordi jeg fortsetter jo å komme selv om han har blitt press ut, orgasmen slutter jo ikke(?) og vi fortsetter på andre måter. Hadde selvsagt vært kjekkt å kunne ha ham inni mens jeg hadde orgasmen men det er altså et kjent problem for mange kvinner at de uansett ikke får orgasme med penetrering. 

Anonymkode: ca56e...105

Skrevet

Under preassure. Noen menn jobber best da. 

Anonymkode: ec87d...5b5

Skrevet

Problemet med at dildoen spretter ut, tror jeg det kan bli vanskelig å gjøre noe med.
Derimot når det kommer til det å beholde kuken til mannen din inne i deg, finnes det håp.
Ligger dere i den gode gamle misjonærstillingen, å du er i ferd med å komme, slyng bena dine rundt hoftene/baken hans og press han dypt inn i deg. Hold  han bokstavelig talt fast inne i deg. Gjør du det, klarer ikke de påbegynnende sammentrekningene dine å skyve den ut. Du «tvinger» han til å støte helt innerst i deg til han spruter.  

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hver gang jeg holder på å komme så presses kuken/dildoen ut med så stor kraft

Er det sammentrekningene dine som er for voldsom? Er det så kraftig at du ikke greier å holde dildoen inni deg🤔

Skrevet
7 timer siden, casanova 1 skrev:

Problemet med at dildoen spretter ut, tror jeg det kan bli vanskelig å gjøre noe med.
Derimot når det kommer til det å beholde kuken til mannen din inne i deg, finnes det håp.
Ligger dere i den gode gamle misjonærstillingen, å du er i ferd med å komme, slyng bena dine rundt hoftene/baken hans og press han dypt inn i deg. Hold  han bokstavelig talt fast inne i deg. Gjør du det, klarer ikke de påbegynnende sammentrekningene dine å skyve den ut. Du «tvinger» han til å støte helt innerst i deg til han spruter.  

Tenker lignende. Men samarbeid, og få ham til å ta deg med makt når du kommer. 

Anonymkode: 672f3...eb5

Gjest Anonym Bruker
Skrevet

Tilsvarende når dama hoster presses kuken ut. 

Skrevet

Dama mi knakk en gang penisen min når hun nøys. Ante ikke at det var mulig å ha så sterke muskler der nede.😨

Anonymkode: 5a009...3f6

• Liker 1
Skrevet

Musa di vil vel ikke ha flere barn da sikkert.

Skrevet

Selsom tråd, dette her.

Skrevet
6 timer siden, DominantHr skrev:

Selsom tråd, dette her.

Den blekner fort i rekken av selsomhet her på KG. 

Anonymkode: 672f3...eb5

Skrevet

Fremfall?

Anonymkode: 51c6b...fb3

Skrevet

Jeg har 1 barn ( keisersnitt til og med) og presser selv ut penis når jeg kommer. Det har ødelagt litt da han må starte på "nytt" og vente til jeg er ferdig med å komme. Noen få ganger klarer vi komme på likt. Det hjelper om jeg sier i fra og han tar tak i meg og presser hardt og fortsetter.  Jeg digger det, han blir jo ekstra kåt av at jeg kommer. 

Anonymkode: 3da6d...7ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...