AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #1 Skrevet 1. desember 2019 Holdt på med en mann i rundt 2 mnd for snart 1 år siden. Han reiste vekk, og vi mistet derfor kontakten. Han tok opp kontakten 3 mnd etter, men jeg oppfattet han som ikke interessert i det hele tatt da avtaler vi hadde 3 ganger ble «glemt» av ham. Jeg sa akkurat hva jeg mente og slettet han fra alle sosiale medier. 3 mnd etter det tok han kontakt igjen, men jeg avviste han. Nå har han altså sendt mld til en felles venn for å høre hvordan det går, og jeg kjenner at jeg blir frustrert, 3 mnd etter forrige gang. Kjenner jeg sliter med dette da jeg fortsatt liker han veldig godt. Jeg legger ham bak meg, men så ødelegger han det hver tredje mnd med å ta kontakt. Er det noen som har opplevd det samme? Anonymkode: 0ef04...8fb
Svartfugl Skrevet 2. desember 2019 #2 Skrevet 2. desember 2019 Han har sikkert sine problemer (har aldri fortstått folk som holder på sånn). Si til dine venner at du ikke ønsker kontakt med denne mannen, og at de derfor ikke skal videreformidle det til deg om han prøver å ta kontakt via dem.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #3 Skrevet 2. desember 2019 Slett og blokker. Bare tull av slikt. Anonymkode: 19347...82f 5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #4 Skrevet 2. desember 2019 Jeg traff en sånn type på en datingside. Han var fra England men bodde i Norge fast og vi kommuserte helt greit sammen men oppførselen var lik den du beskriver. Fyren hadde store psykiske problemer og til slutt ble han både ufin og truende så jeg blokkerte han på Facebook og kuttet all kontakt. Slike folk forandrer seg aldri, så ingenting å kaste bort tiden på. Anonymkode: 9b762...ca5 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #5 Skrevet 4. desember 2019 Noen flere med tanker om hva ts spør om? Opplever nøyaktig det samme, bare at han tar kontakt hver 4 uke fremover 12. Har følelser så umulig å komme seg videre når dette oppstår. Har slettet han, da fant han en annen måte å kontakte meg på. Anonymkode: c0f1e...80d
Midnight Skrevet 4. desember 2019 #6 Skrevet 4. desember 2019 Veldig kjedelig situasjon. Men dere er bare nødt til å blokke vedkommende. Tenk at dere selv har stor verdi, men at en kar som kun tar kontakt hver 3. måned umulig klarer å se dette. Å kontakte noen hver 3. måned er ingenting å bli imponert over. Han tenker aldri på dere, for hvis han gjorde det og virkelig savnet noen hadde han tatt kontakt før. Ikke fall for «jeg savner deg». Det er bare bs. Blokk på alle medier og numre. Så vanskelig er det ikke Dere lar dere selv falle tilbake av en liten melding. Tenk heller at det må MYE mer innsats til for at dere i det hele tatt skal gidde å vurdere det. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå