Gå til innhold

Kunne du datet en mann på 155 cm?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne jeg sikkert, da jeg sitter i rullestol og har justerbar høyde ;)

Anonymkode: ddf0e...a98

• Liker 3
Skrevet

Jeg er 160, foretrekker menn over 180 så nei

Skrevet

Hva om du etter en tid bare anså han som en venn, oppdaget at han kan tilby det de aller flest ikke kan tilby. Trofasthet og ekte kjærlighet? Ville høydeforskjell spilt noen rolle da?

Anonymkode: 90a8e...075

Skrevet

Nei, men det er fordi jeg aldri ville blitt betatt in the first place. En mann skal (for meg ), være stor og sterk.  Så selv om jeg bare er 168 bør en mann være nærmere 1.80 + for min del

Anonymkode: 7de24...6a6

• Liker 1
Skrevet
På 1.12.2019 den 13.16, AnonymBruker skrev:

Kunne du? 

Nei

Siden jeg er 170, så da blir det litt for stor ulikhet, 165 hadde gått fint

Anonymkode: 9c8e2...efa

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva om du etter en tid bare anså han som en venn, oppdaget at han kan tilby det de aller flest ikke kan tilby. Trofasthet og ekte kjærlighet? Ville høydeforskjell spilt noen rolle da?

For meg hadde det spilt en rolle om han hadde vært SÅ lav ja, siden da ville jeg fått følelsen av at jeg er sammen med en unggutt, litt forskjell er ok, men for stor ulikhet er rett og slett ikke greit siden jeg liker gå med boots og slikt som har høye hæler, så jeg hadde jo blitt 175, og han 155...jeg vil ikke føle meg som en mann i forholdet. 

Anonymkode: 9c8e2...efa

• Liker 1
Skrevet

Jeg er faktisk litt trist fordi jeg liker godt lave menn ('lavere enn meg, som er 170), men etter å ha vært i lange forhold til to lave menn der DE dumpa meg, gidder jeg ikke. Orker ikke å gå rundt og tenke at en mann kan synes jeg er for høy.

Prøvde ons med en mann på 190, han var hyggelig men det kjentes som å bli knulla av en kjempe. Nåværende kjæreste er 182, han synes jeg er "høy"/"ca samme høyde som ham (jeg måtte påpeke at jeg faktisk står på tærne for å kysse ham!).  Hadde foretrukket at han var litt lavere men har skjønt at det eneste som funker på sikt er gjennomsnittlig høydeforskjell der mannen er ca 13 cm høyere.

Så jeg biter i gresset. Hjelper lite å like lave menn når de bare ender opp med å drømme om enda lavere damer. 

Anonymkode: b6420...396

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...