Gå til innhold

Hvilken øyefarge har jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken øyefarge vil du si dette er? Noen sier lyseblå, andre sier grå mens noen sier lysegrønn. Hvilken farge ser du ? Er usikker selv. 1301321218_Skjermbilde2019-12-01kl_12_11_24pm.thumb.png.5a9f262cfe0bc1f5f77cea71c23eb871.png

Anonymkode: 70168...4b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blå grønn grå lys 

Anonymkode: 8b135...e6e

Skrevet

lyseblå vil jeg si

Anonymkode: a54c4...046

Skrevet

Blå

Anonymkode: 18f8e...d72

• Liker 3
Skrevet

Du har nok øyne som forandrer seg etter lys og klær. Blå, grønn, turkis, grå og gul (?)

Anonymkode: f5c7b...2fb

• Liker 1
Skrevet

Blå. Det er ytterst få som har har "ensfargede" øyne (bortsett fra de som har brune). De som har blå/grønne/grå har flere farger, men som regel en dominerende farge. Du har blå. 

Anonymkode: f3a74...576

• Liker 1
Skrevet

Vil si grønne

Skrevet (endret)
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blå. Det er ytterst få som har har "ensfargede" øyne (bortsett fra de som har brune). De som har blå/grønne/grå har flere farger, men som regel en dominerende farge. Du har blå. 

Anonymkode: f3a74...576

Enda mer løgn og hat mot brunøyde. Asia kvinner har svarte øyne, men jeg ser ikke menn si dem er uattraktive for det. Tydeligvis er det bare når hvite blonde kvinner har brune øyne at det er stygt.

Du ha blå øyne og er sikkert fornøyd med det

Endret av dainty
Skrevet
Akkurat nå, dainty skrev:

Enda mer løgn og hat mot brunøyde. Asia kvinner har svarte øyne, men jeg ser ikke menn si dem er uattraktive for det. Tydeligvis er det bare når hvite blonde kvinner har brune øyne at det er stygt.

Hvordan fikk du det til å bli løgn og hat mot brunøyde? :klo:

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, dainty skrev:

Hat mot brunøyde? Er det en ting?

Anonymkode: 8b2e6...b8b

Skrevet
2 minutter siden, dainty skrev:

:trampe:

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken øyefarge vil du si dette er? Noen sier lyseblå, andre sier grå mens noen sier lysegrønn. Hvilken farge ser du ? Er usikker selv. 1301321218_Skjermbilde2019-12-01kl_12_11_24pm.thumb.png.5a9f262cfe0bc1f5f77cea71c23eb871.png

Anonymkode: 70168...4b9

en miks av lys blå, lys grønn og grått

Skrevet
7 minutter siden, dainty skrev:

Ingen har svarte øyne her i verden, fargen er bare veldig mørk brun...seriøst..

Anonymkode: 6fa8f...3d7

• Liker 4
Skrevet (endret)
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen har svarte øyne her i verden, fargen er bare veldig mørk brun...seriøst..

Anonymkode: 6fa8f...3d7

Det er jeg klar over. Jeg skrev svart i stedet fordi når jeg sier at det er INGEN som har svart HÅR i verden bare mørk brunt, er det ingen som er enige. I fjor ble jeg avvist fordi jeg ikke hadde svart hår og det sendte meg rett i limbo. Det ga INGEN mening; ingenting gir mening lenger. 

Endret av dainty
Skrevet
3 minutter siden, dainty skrev:

Jeg er klar over det. Jeg skrev svart i stedet fordi når jeg sier at det er INGEN som har svart HÅR i verden bare mørk brunt, er det ingen som er enige. I fjor ble jeg avvist fordi jeg ikke hadde svart hår og det sendte meg rett i limbo. Det ga INGEN mening; ingenting gir mening lenger. 

Går det bra med deg, helt oppriktig? 😊

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker de er asurblå

Anonymkode: 244ef...49a

Skrevet
10 timer siden, dainty skrev:

Det er jeg klar over. Jeg skrev svart i stedet fordi når jeg sier at det er INGEN som har svart HÅR i verden bare mørk brunt, er det ingen som er enige. I fjor ble jeg avvist fordi jeg ikke hadde svart hår og det sendte meg rett i limbo. Det ga INGEN mening; ingenting gir mening lenger. 

Ingen om har svart hår? Jeg googlet svart hår og da kommer det opp at det er den mest vanlige hårfargen i verden. 

Skrevet
10 timer siden, dainty skrev:

Det er helt vilt at du tolket det AB skrev som hat mot brunøyde. 

Gjest Warrior
Skrevet

En blanding av blå og grønne. Mest blå tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...