Gå til innhold

Avinstallere IE


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest jamba

Internett exploreren min tuller seg og jeg har ingen anelse hvorfor. Det går an å skrive inn url og gå til forskjellige nettsider, men ikke å trykke seg inn på alle linkene som er der. Går ikke an å klikke seg inn på nettbank-link, linker for log in i butikker og slike ting. Har prøvd å avinstallere ie, men får det ikke til. Har mozilla, men kan ikke bruke den da noen av sidene jeg er avhengig av i jobbsammenheng, ikke støtter mozilla. Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er microsoft på sitt beste. Det er umulig å slette IE på windows. Massevis av rettsaker i USA pga dette. Spørsmålet er om det er IE som er problemet, eller trojanere og virus. Ville ha sjekket grundig.

Du kan vel uansett bruke mozilla selv om du har IE inne på maskinen? Hvis ikke, må du bytte operativsystem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jamba

kan bruke mozilla ja, men som sagt er det ikke alle sidene jeg må innpå som støtter mozilla, og jeg kan dermed ikke gå inn på de sidene.

Virusprogrammet finner ikke noe virus i alle fall, men man vet jo aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i allverden trenger du å avinstallere IE. Sånn bortsett fra at det i utgangspunktet er et rimelig umulig prosjekt. Mozilla vil jo ikke fungere bedre av at du har avinstallert IE.

Reinstaller IE, og reinstaller Mozilla / FireFox (evt. Opera). Sett Mozilla (eller Opera) som default browser, og bruk den til alle de sidene du ikke trenger IE til. Så bruker du IE kun i de tilfellene du trenger den, men sørg i hvertfall for å ha en IE som fungerer skikkelig. Du kan laste den ned IE 6.0 sp 1 hos Microsoft.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jamba

Jeg ville avinstallere IE fordi den hadde klikka, for så å laste den ned på nytt. Har prøvd å reinstallere, oppdatere og bla bla, men det funket ikke. Nå har jeg formatert hele skiten her, og nå funker IE. Om enn så lenge. Tror jeg har hatt et eller annet virus som har gått amokk på maskinen min her :veldigsur:

Kan ikke bruke mozilla dessverre. Det er så mange sider på nettet som ikke støtter den. Og det hjelper ikke å bruke IE til de sidene mozilla ikke støtter, når IE ikke funker :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...